Ποσοστό 92% των ταξιδιωτών αναψυχής θα πλήρωναν επιπλέον προκειμένου να έχουν ένα εξατομικευμένο δρομολόγιο.
Αυτό αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της American Express Travel και της Wakefield Research.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 40% των παραθεριστών πιστεύει ότι η εύρεση μιας «τέλειας» ταξιδιωτικής εμπειρίας είναι “δυσκολότερη από την εύρεση του άλλου μισού”.
Αξιοπιστία περιεχομένου
Η αξιοπιστία του περιεχομένου στο διαδίκτυο είναι ένα σοβαρό ζήτημα. Δύο στους πέντε ερωτηθέντες ανέφεραν ότι παρέμειναν σε ένα ξενοδοχείο και απογοητεύθηκαν καθώς δεν ανταποκρινόταν στην φωτογραφία του διαδικτύου.
Επίσης , το 20% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η κράτηση πτήσης είναι τόσο περίπλοκη που σε αρκετές περιπτώσεις έκαναν λάθος επιλογή πτήσης.
Λύση σε αυτά τα προβλήματα αποτελεί το προσαρμοσμένο δρομολόγιο. Μάλιστα οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυτό.
Τέλος, η ανάπτυξη καλού διαδικτυακού περιεχομένου και η παροχή βοήθειας στους πελάτες προκειμένου να πάρουν τις σωστές αποφάσεις είναι καθοριστικής σημασίας.