Η αναζήτηση νέων τρόπων προσέλκυσης πελατών σύμφωνα με τις αλλαγές στον τρόπο οργάνωσης των διακοπών

Η διαχείριση των τουριστικών προορισμών, υπο το πρίσμα των υψηλών ροών τουριστών που δέχεται η Ελλάδα είναι το μεγάλο στοίχημα της τουριστικής βιομηχανίας.

Από το βήμα του ετήσιου συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) με θέμα «Redefining Realities: #someReactDifferent», ο πρόεδρος του συνδέσμου Γιάννης Ρέτσος επανέλαβε ότι «το αφήγημα να φέρουμε περισσότερους τουρίστες έχει τελειώσει». Η Ελλάδα είναι στις 15 με 20 κορυφαίες χώρες στον κόσμο και η μεγάλη πρόκληση για το κλάδο είναι η ωρίμανση του και με ποιο τρόπο θα συνεχίσει να προσφέρει η Ελλάδα υψηλού επιπέδου εμπειρίες, χωρίς να απολέσει το μοντέλο ήλιος και θάλασσα που όλα αυτά τα χρόνια προσέλκυε και συνεχίζει να αποτελεί το ισχυρό χαρτί της Ελλάδας, όπως είπε.

Ο κ. Ρέτσος υπογράμμισε την ανάγκη εμπλουτισμού του προσφερόμενου τουριστικού χαρτοφυλακίου της χώρας με νέα προϊόντα, που θα προσελκύσουν νέους επισκέπτες. Γαστρονομία, πολιτισμός κ.λπ., είναι στην κορωνίδα των τουριστικών προϊόντων, που θα ενισχύσουν τη σύνδεση των επισκεπτών με τους ντόπιους κάτοικους των προορισμών. Μάλιστα, σύμφωνα και με πρόσφατη έρευνα ανεδείχθη, ότι οι επισκέπτες της Ελλάδας αναζητάνε την επικοινωνία με τον Έλληνα, ως κάτι ιδιαίτερο για την εμπειρία που θέλουν να ζήσουν στην χώρα μας.