Το 2ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου πραγματοποιείται στην Λάρισα στον «Μύλο του Παπά» από 31 Μαρτίου έως και 2 Απριλίου, με συνδιοργανωτές το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το Δήμο Λαρισαίων.
“Σημαντική”, χαρακτήρισε την διοργάνωση -που θα έχει και διεθνείς συμμετοχές- ο Δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης, η οποία απευθύνεται σε πανεπιστημιακούς, επιχειρηματίες, επαγγελματίες της επικοινωνίας και της διαφήμισης, καθώς και σε στελέχη της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, αλλά και σε όσους πολίτες ενδιαφέρονται για το θέμα.
Κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο κ. Καλογιάννης τόνισε ότι “η εκπόνηση ενός Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ δεν μπορεί να θεωρείται ως πολυτέλεια για μια μεγάλη πόλη ακόμα και στην περίοδο της οικονομικής κρίση. Απώτερος στόχος μας είναι να βάλουμε τη Λάρισα στην αφετηρία ενός νέου σημαντικού άλματος. Μιας πόλης μεσαίου μεγέθους, σύγχρονης, με Ευρωπαϊκό χαρακτήρα και με διακριτή θέση στη Κεντρική Ελλάδα, στην χώρα και στην ευρύτερη γειτονιά μας”.
Από την πλευρά του ο καθηγητής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης και υπεύθυνος του Εργαστηρίου, Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής Αλέξιος Δέφνερ επεσήμανε ότι “το συνέδριο έρχεται να ικανοποιήσει απαιτήσεις, ανησυχίες και προσδοκίες σε όσους αποφασίσουν να το παρακολουθήσουν. Με απλό και κατανοητό λόγο θα αναδειχθούν σημαντικές πτυχές που αφορούν στο marketing και τα Branding τόπου”.
ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ POSITIVE SIGN
Γκράφιτι στο ποτάμι με θέμα ‘Positive Sign-Θετικό Πρόσημο’. Το Σάββατο 1 Απριλίου οι εικαστικοί της πόλης, θα κατέβουν στο ποτάμι, κάτω από τη κεντρική γέφυρα του Πηνειού για να παίξουν με τα χρώματα, αποτυπώνοντας λέξεις θετικές, όμορφες, αισιόδοξες, καταγγέλλοντας τη μιζέρια και δίνοντας μια μορφή λύσης στο αδιέξοδο της καθημερινότητας.
Με καμβά δύο αψίδες που στηρίζουν τη γέφυρα, θα δημιουργήσουν ένα θετικό στήριγμα στη δική τους γέφυρα. Αυτή που ενώνει το δύσκολο παρόν με τα θέλω, τις ελπίδες και τη θετική πλευρά της πραγματικότητας. Μια μορφή καταγγελίας διαφορετική, χρωματιστή, ουσιαστική. Ένα στήριγμα στη δυσκολία που σαν πρωταπριλιάτικο ψέμα, είναι εδώ και χρόνια καθημερινότητα.