Αύξηση κατά 30% των τουριστών, επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και άνοιγμα σε 22 νέες αγορές πέτυχε με τις ενέργειές του τα τελευταία επτά χρόνια ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού. Μέσα στο πλαίσιο για την τουριστική ανάπτυξη της ανατολικής Χαλκιδικής εντάσσονται και η προώθηση του πολιτιστικού τόξου που συνδέει την ιστορική Αμφίπολη με την Αθωνική Πολιτεία αλλά και η ανάδειξη άλλων, πιο εναλλακτικών προορισμών, σύμφωνα με τη διευθύντρια μάρκετινγκ του Οργανισμού Μαρία Παππά.

“Σε μερικούς προορισμούς, όπως η Ολυμπιάδα και η Αμμουλιανή για παράδειγμα, καταφέραμε να επιμηκύνουμε την τουριστική σεζόν από 40 μέρες που ήταν, σε τέσσερις και έξι μήνες”, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ.Παππά.

“Συγχρόνως προωθούμε και άλλους προορισμούς όπως η Βαρβάρα, η Αρναία και η Μεγάλη Παναγιά που ενδείκνυται για προσκυνηματικό τουρισμό”, πρόσθεσε.

Την προηγούμενη Δευτέρα, στις 16 Ιανουαρίου, έγινε στο Παρίσι για άλλη μια φορά παρουσίαση της ανατολικής Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού και της πολιτιστικής διαδρομής «από την Αμφίπολη στον Άθωνα» σε γαλλικά τουριστικά γραφεία ως καταγεγραμμένο τουριστικό προϊόν.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης οι Γάλλοι κλαδικοί επιχειρηματίες ταξίδεψαν νοερά στη μακεδονική γη, παρατηρώντας το φωτογραφικό υλικό, εξετάζοντας τις ηλεκτρονικές παρουσιάσεις και απολαμβάνοντας τις οπτικο-ακουστικές προβολές.

Σύμφωνα με την κ.Παππά, υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από τους συμμετέχοντες στην παρουσίαση, οι οποίοι αναμένεται να λάβουν μέρος σε ένα ειδικά σχεδιασμένο για τη Γαλλία και το Βέλγιο ταξίδι εξοικείωσης, που συνδυάζει την περιήγηση στην ιστορία και το φυσικό τοπίο και να ακολουθήσουν την εν λόγω διαδρομή στις αρχές του επόμενου Μαΐου.

Νικόλ Καζαντζίδου

ΑΠΕ