- Τα επαγγελματικά ταξίδια το 2025 παραμένουν ισχυρά, αλλά οι εξελισσόμενοι παράγοντες, από τις οικονομικές συνθήκες και τους προϋπολογισμούς έως την τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και τις προσδοκίες των ταξιδιωτών, αναδιαμορφώνουν τον τρόπο και τον λόγο για τον οποίο ταξιδεύουμε για δουλειά.
- Η Μέση Ανατολή είχε καλύτερες επιδόσεις από οποιαδήποτε άλλη περιοχή μετά την COVID, με τις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια να φτάνουν το 19,4% υψηλότερες από τα επίπεδα πριν από την COVID.
- Το IBTM@ATM Business Events Stage στην Arabian Travel Market 2025 παρέχει κρίσιμες πληροφορίες για το εξελισσόμενο παγκόσμιο τοπίο εταιρικών ταξιδιών και MICE
Ντουμπάι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, 28 Απριλίου 2025: Οι τρέχουσες τάσεις στις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια, οι μεταβαλλόμενες παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες και ο αυξανόμενος αντίκτυπος των περιφερειακών οικονομικών στρατηγικών έχουν αναδειχθεί ως σημαντικές δυνάμεις που διαμορφώνουν το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδιών στη Μέση Ανατολή.
Σήμερα, ειδικοί συγκεντρώθηκαν στο νέο Business Events Stage κατά τη διάρκεια της Arabian Travel Market (ATM) 2025, μέρος της νεοσύστατης IBTM@ATM Zone , για να συζητήσουν πώς προσαρμόζονται οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια στην περιοχή σε αυτές τις παγκόσμιες αλλαγές και να διερευνήσουν τις οικονομικές προοπτικές που οδηγούν σε στρατηγικές εξελίξεις σε ολόκληρο τον τομέα.
Σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Σύνδεσμο Επαγγελματικών Ταξιδιών (GBTA), η συνεδρία με τίτλο « Κατάσταση του Έθνους: Πλοήγηση στο Μέλλον των Επαγγελματικών Ταξιδιών στη Μέση Ανατολή» παρείχε μια διεξοδική ανάλυση της δυναμικής της αγοράς που επηρεάζει τους προϋπολογισμούς και τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων των εταιρικών ταξιδιών σήμερα.
Η Catherine Logan, Περιφερειακή Ανώτερη Αντιπρόεδρος EMEA και APAC του Παγκόσμιου Συνδέσμου Επαγγελματικών Ταξιδιών (GBTA) , δήλωσε: «Γενικά, το επιχείρημα υπέρ των επαγγελματικών ταξιδιών το 2025 είναι ισχυρό, αλλά οι μετασχηματιστικές αλλαγές θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε για εργασία σε όλο τον κόσμο. Αυτές περιλαμβάνουν την οικονομική σταθερότητα, τους παράγοντες του προϋπολογισμού, τον τρόπο και τον τόπο εργασίας μας, τις επιπτώσεις της τεχνολογίας, την εξέλιξη της βιωσιμότητας στα επαγγελματικά ταξίδια και την εστίαση στον ταξιδιώτη».
Ο Λόγκαν τονίζει επίσης ότι τα βιώσιμα διαχειριζόμενα επαγγελματικά ταξίδια αποτελούν μια δύναμη για το καλό, που οδηγεί την πρόοδο στις επιχειρήσεις, τις κυβερνήσεις, τις οικονομίες και τους ανθρώπους.
Σύμφωνα με τοΣύμφωνα με την Έκθεση Προοπτικών του Δείκτη Επαγγελματικών Ταξιδιών GBTA για το 2024, η Μέση Ανατολή αντιπροσωπεύει το 1,2% των παγκόσμιων δαπανών για επαγγελματικά ταξίδια και έχει αποδώσει καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη περιοχή μετά την COVID, με τις δαπάνες να φτάνουν το 19,4% υψηλότερες από τα επίπεδα πριν από την COVID. Οι εκτιμώμενες δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια στη Μέση Ανατολή ανήλθαν σε 18,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 και αναμένεται να αυξηθούν με σύνθετο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 6,1% το 2025, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική σημασία της περιοχής στο παγκόσμιο οικοσύστημα εταιρικών ταξιδιών και εκδηλώσεων.
Ο Ciaran Kelly, Διευθύνων Σύμβουλος Μέσης Ανατολής και Αφρικής της FCM Travel, δήλωσε: «Υπάρχουν θετικές προοπτικές για τα επαγγελματικά ταξίδια στην περιοχή, υποστηριζόμενες από τις τάσεις που βλέπουμε από τους πελάτες μας, τις έρευνες και τις προβλέψεις μας για το επόμενο έτος. Μεγάλο μέρος της ανάπτυξης οφείλεται στα δημόσια και ιδιωτικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη – είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις θέση σε αεροπλάνο από το Ντουμπάι στο Ριάντ, για παράδειγμα, και μόλις προσγειωθείς, η διαθεσιμότητα των ξενοδοχείων είναι περιορισμένη. Η πληρότητα των ξενοδοχείων σε όλη την περιοχή είναι η υψηλότερη παγκοσμίως, περίπου στο 70-80%, ασκώντας μεγάλη πίεση στα ξενοδοχεία, αλλά γενικά, όλα είναι θετικά».
Αναλογιζόμενη τη σημασία της συνεδρίας, η Danielle Curtis, Διευθύντρια Έκθεσης ME, Arabian Travel Market, δήλωσε: «Η κατανόηση των μεταβολών στις δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια είναι απαραίτητη για τις εταιρείες που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και ανθεκτικές σε μια ταχέως εξελισσόμενη αγορά. Συνεδρίες όπως αυτή στο IBTM@ATM είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή στους συμμετέχοντες μας εφαρμόσιμων γνώσεων και ανάλυσης πραγματικού κόσμου, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να πλοηγηθούν στα μεταβαλλόμενα ταξιδιωτικά πρότυπα και να ανακαλύψουν νέες ευκαιρίες στη Μέση Ανατολή και πέρα από αυτήν».
Η Σκηνή Επιχειρηματικών Εκδηλώσεων στο IBTM@ATM θα συνεχίσει να διερευνά τις αναδυόμενες τάσεις στα επαγγελματικά ταξίδια, τα MICE και τις εταιρικές εκδηλώσεις μέχρι την Τετάρτη 30 Απριλίου. Οι συνεδρίες θα καλύψουν διάφορα θέματα, όπως η ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης και οι στρατηγικές για το μέλλον στα επαγγελματικά ταξίδια, η ανθρώπινη σύνδεση έναντι της Τεχνητής Νοημοσύνης στις εμπειρίες εκδηλώσεων, οι νέες τάσεις στα κινεζικά εξερχόμενα MICE ταξίδια, η επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών άνθρακα στον κλάδο των εκδηλώσεων και η προώθηση της δράσης για το κλίμα μέσω στρατηγικών συνεργασιών στα επαγγελματικά ταξίδια, μεταξύ άλλων θεμάτων.
Η 32η έκδοση της Arabian Travel Market, που πραγματοποιείται με θέμα «Παγκόσμια Ταξίδια: Ανάπτυξη του Τουρισμού του Αύριο μέσω Βελτιωμένης Συνδεσιμότητας» , θα υποδεχτεί περισσότερους από 55.000 επαγγελματίες του τουρισμού από 166 χώρες αυτή την εβδομάδα στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι (DWTC), ενισχύοντας τον κεντρικό ρόλο του Ντουμπάι ως κέντρου παγκόσμιου τουρισμού και επιχειρηματικής συνεργασίας.
Σε συνεργασία με το DWTC, οι στρατηγικοί εταίροι της ATM περιλαμβάνουν το Υπουργείο Οικονομίας και Τουρισμού (DET) του Ντουμπάι, Destination Partner, την Emirates, Επίσημο Συνεργάτη Αεροπορικής Εταιρείας, την IHG Hotels & Resorts, Επίσημο Συνεργάτη Ξενοδοχείων και την Al Rais Travel, Επίσημο Συνεργάτη DMC.