“Καθώς η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας επανέρχεται, παρατηρούμε αυξημένη ζήτηση για την εμπειρία που προσφέρουν τα all-inclusive resorts, τόσο από την πλευρά των επισκεπτών, όσο και από αυτήν των επιχειρηματιών”. Με αυτήν τη δήλωση ο Carlos Paredes, Διευθυντής Ανάπτυξης για την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή του brand Inclusive Collection της Hyatt, η οποία περιλαμβανόταν στην ανακοίνωση του αμερικανικού ξενοδοχειακού ομίλου για το ντεμπούτο του brand Zoëtry Wellness & Spa Resorts και στην Ελλάδα -και πιο συγκεκριμένα στη Χαλκιδική-, έδωσε το στίγμα της στρατηγικής που ακολουθείται και της διεύρυνσης της παρουσίας της Hyatt στον ελληνικό τουρισμό.

Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια, όπου τόσο οι αφίξεις επισκεπτών από το εξωτερικό, όσο και τα έσοδα από τον τουρισμό ακολουθούν ανοδική πορεία (ενώ η επάνοδος από την πανδημία ήταν γρήγορη στην ελληνική περίπτωση), οι επενδυτικές κινήσεις της Hyatt είναι συνεχείς, και μάλιστα σε προορισμούς “κλειδιά”.

about:blank

Remaining Time-0:12

Fullscreen

Unmute

Ήδη, ο αμερικανικός όμιλος έχει σημαντική παρουσία στη χώρα μας, με το Hyatt Regency στη Θεσσαλονίκη, το Grand Hyatt Athens στη λεωφόρο Συγγρού, το AluaSoul Zakynthos, το Dreams Corfu Resort & Spa στην Κέρκυρα και το Magma Resort Santorini.

Τα σχέδια της Hyatt στην εγχώρια ξενοδοχειακή αγορά είναι φιλόδοξα. Δεν είναι χωρίς σημασία πως στόχος του ομίλου είναι να καταστήσει το Grand Hyatt Athens στη λεωφόρο Συγγρού το μεγαλύτερο Grand Hyatt της Ευρώπης. Το εν λόγω πλάνο υλοποιείται μέσω επένδυσης ύψους 150 εκατ. ευρώ, που εκτός από την ανάπλαση του ξενοδοχείου που λειτουργούσε με την επωνυμία Athens Ledra, περιλαμβάνει την επέκτασή του στο όμορο ακίνητο, το οποίο φιλοξενούσε τον κινηματογράφο Odeon Starcity. Με την ένταξη του ακινήτου όπου λειτουργούσε ο κινηματογράφος, προστίθενται 227 νέα δωμάτια και σουίτες, και έτσι η συνολική δυναμικότητα του Grand Hyatt Athens φτάνει τα 548 δωμάτια.

Οι πρόσφατες συμφωνίες σε δημοφιλείς προορισμούς

Tο Magma Resort Santorini, μέρος της συλλογής The Unbound Collection, ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Αύγουστο του 2022, στο πλαίσιο συμφωνίας franchise με την Thera Island Suites Α.Ε., ιδιοκτήτρια εταιρεία της Magma Resort Santorini, που διαχειρίζεται η SWOT Hospitality. 

Το ξενοδοχείο βρίσκεται στο χωριό Βουρβούλος στη Σαντορίνη και διαθέτει 59 πολυτελή δωμάτια, εκ των οποίων 24 σουίτες, καθώς και ιδιωτικές πισίνες, υπερσύγχρονο κέντρο ευεξίας, καθώς και αίθουσα εκδηλώσεων χωρητικότητας 250 ατόμων. Το Magma Resort Santorini ήταν το ένατο ξενοδοχείο της “οικογένειας” The Unbound Collection by Hyatt στην Ευρώπη.

Την ίδια χρονιά ξεκίνησε και το Dreams Corfu Resort & Spa, πρώην Corcyra Beach, στα Γουβιά της Κέρκυρας, μετά από εκτεταμένη ανακαίνιση. Η Hotel Investment Partners (HIP) επένδυσε περίπου 29,2 εκατομμύρια για να αναβαθμίσει και να μετατρέψει το ακίνητο, το οποίο διαχειρίζεται η Apple Leisure Group, μέρος της Hyatt. Το Dreams Corfu Resort & Spa ήταν το πρώτο ακίνητο με την επωνυμία Dreams που άνοιξε στην Ελλάδα.

Είχε προηγηθεί το άνοιγμα του AluaSoul Zakynthos -πρώην Plagos Beach hotel στη Ζάκυνθο- μετά από εκτεταμένη ανακαίνιση, όπως είχαν επίσης ανακοινώσει η HIP και η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων της Apple Leisure Group. Το ύψος της επένδυσης έφτασε τα 5,4 εκατ. ευρώ.

Η επέκταση στη Χαλκιδική

Το νέο Zoëtry Halkidiki, αναμένεται να λειτουργήσει στα μέσα του 2024, έπειτα από συμφωνία με την AF Partners για την επέκταση της Inclusive Collection (του διεθνούς χαρτοφυλακίου μαρκών πολυτελών all-inclusive resorts, που αποτελεί μέρος της World of Hyatt). Το resort, στην ευρύτερη περιοχή της Σάνης, θα διαθέτει 105 δωμάτια και σουίτες.

Σημειώνεται πως το χαρτοφυλάκιο των all-inclusive σημάτων της Hyatt περιλαμβάνει τα brands Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts, and Sunscape Resorts & Spas brands.

ΠΗΓΗ capital.gr