Η εμπειρία και οι προσφορές ψυχαγωγίας γίνονται όλο και πιο σημαντικές στον ταξιδιωτικό κλάδο. Η TUI θέλει να είναι μέρος αυτής της τάσης – αξιοποιώντας εκατομμύρια σημεία δεδομένων πελατών για να δημιουργήσει προσαρμοσμένα
Η TUI σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη – Επέκταση ξενοδοχείων, περιηγήσεων και εμπειριών
Η TUI σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση, με στόχο να διευρύνει τόσο το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της όσο και το φάσμα των περιηγήσεων και εμπειριών της. Εκτός από τα ξενοδοχεία, τα αεροπλάνα, τα κρουαζιερόπλοια και τα πακέτα διακοπών, η εταιρεία εστιάζει όλο και περισσότερο στην επιμελημένη αγορά της, που επί του παρόντος είναι γνωστή ως Tuimusment. Αυτή η πλατφόρμα προσφέρει ήδη μια ποικιλία δραστηριοτήτων για κράτηση και στο μέλλον, θα μπορούσε επίσης να επιτρέψει στους πελάτες να αγοράσουν εισιτήρια για εκδηλώσεις ή να κλείσουν τραπέζι σε ένα εστιατόριο στην πόλη τους.
Ο Chief Strategy Officer της TUI, Peter Krüger, περιέγραψε αυτά τα σχέδια σε μια συνέντευξη σε επίπεδο C στο ITB Berlin Convention το απόγευμα της Τετάρτης. Ο στόχος, εξήγησε, είναι να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες ασχολούνται με την TUI όχι μόνο μία ή δύο φορές το χρόνο αλλά πολύ πιο συχνά.
Ανάπτυξη στην Αφρική και την Ινδονησία
Σύμφωνα με την Krüger, η TUI είναι ήδη ο μεγαλύτερος πάροχος ξενοδοχειακών κρεβατιών στην Καραϊβική και έχει ισχυρή παρουσία σε χώρες της Μεσογείου. «Θέλουμε πρωτίστως να επεκταθούμε περαιτέρω στο Νότιο Ημισφαίριο, με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη της επιχείρησής μας στην Ανατολική και Δυτική Αφρική καθώς και στην Ινδονησία», δήλωσε. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία λειτουργεί ή βρίσκεται σε συγκεκριμένα στάδια σχεδιασμού για 500 ξενοδοχεία.
«Υιοθετούμε τη στρατηγική των ξενοδοχείων πόλης, τα οποία συνήθως διοικούνται επαγγελματικά, και την εφαρμόζουμε στον κλάδο των ξενοδοχείων διακοπών. Σε πολλές περιπτώσεις, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων παλεύουν με την επαγγελματική διαχείριση και βλέπουμε μια μεγάλη ευκαιρία εκεί», εξήγησε ο Krüger.
Εξατομικευμένες Προσφορές
Ένα βασικό πλεονέκτημα του κάθετα ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου της TUI, το οποίο εξυπηρετεί περίπου 28 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως, είναι η εκτεταμένη δεξαμενή δεδομένων πελατών της. Αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να προσφέρει εξαιρετικά εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες που ξεπερνούν τις παραδοσιακές διακοπές στον ήλιο και την παραλία.
Στο μέλλον, οι εμπειρίες και οι δραστηριότητες πιθανότατα θα γίνουν ο κύριος μοχλός των ταξιδιωτικών αποφάσεων και όχι η επιλογή ξενοδοχείου ή παραλίας. Η βιομηχανία στρέφεται προς μια μεγαλύτερη έμφαση στην ψυχαγωγία και τις μοναδικές εμπειρίες. «Οι εμπειρίες είναι η τρέχουσα τάση, αλλά η ψυχαγωγία θα διαδραματίσει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο στο μέλλον – έρχονται πολλά στον δρόμο μας», προέβλεψε ο Krüger.
Chief Strategy Officer της TUI Peter Krüger: «Οι εμπειρίες είναι η τρέχουσα τάση, στο μέλλον η πτυχή της ψυχαγωγίας θα γίνει επίσης πιο σημαντική».
Διαθέτετε ηλιακά πεδία στα βουνά γύρω από την Αττάλεια
Σε καλή θέση, βλέπει επίσης την εταιρεία του όσον αφορά τη βιωσιμότητα: η TUI λειτουργεί τα δικά της ηλιακά πεδία στα βουνά γύρω από την Αττάλεια, τα οποία παράγουν ενέργεια για τα παραλιακά ξενοδοχεία. «Αυτές οι επενδύσεις συνήθως αποδίδουν μέσα σε τέσσερα έως πέντε χρόνια – αυτό είναι εξαιρετικά κερδοφόρο για εμάς», είπε ο Krüger με χαρά.