Η Ινδία συγκαταλέγεται στις πέντε κορυφαίες χώρες στον κόσμο για εξερχόμενο τουρισμό: ειδικοί παρουσιάζουν συναρπαστικές τάσεις στην ITB Berlin
Η Ινδία έχει τεράστιο αντίκτυπο στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις – τόσο ως μια ταχέως αναπτυσσόμενη ξένη αγορά όσο και ως ένα ανερχόμενο hotspot για διεθνείς επισκέπτες. Τα εξερχόμενα ταξίδια αναμένεται να πενταπλασιαστούν μέχρι το 2040 και ο εισερχόμενος τουρισμός στις αγορές πολυτελείας, πολιτιστικής κληρονομιάς και ευεξίας ανθεί. Με την υψηλή αποδοχή των ψηφιακών εφαρμογών, η Ινδία οδηγεί επίσης σε ταχεία ψηφιοποίηση στην ταξιδιωτική αγορά.
Έρευνες δείχνουν ότι οι ταξιδιωτικές δαπάνες στην Ινδία θα αυξηθούν από 150 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2019 (προ της πανδημίας) σε 410 δισεκατομμύρια δολάρια το 2030
Η Ινδία είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ξένες αγορές για τον τουρισμό. «1,4 δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι 1,4 δισεκατομμύρια λόγοι για να κρατήσετε την Ινδία σταθερά στο ταξίδι σας», δήλωσε ενθουσιασμένος ο ειδικός δεδομένων Yogeesh Chandra, Chief Strategy Officer στο RateGain, έναν παγκόσμιο πάροχο λύσεων SaaS για τον κλάδο των ταξιδιών και της φιλοξενίας. Τα στοιχεία του δείχνουν ότι οι Ινδοί είναι πολύ πρόθυμοι ταξιδιώτες, πρόθυμοι να εξερευνήσουν διεθνείς προορισμούς μετά από σημαντικούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς στο παρελθόν.
Οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών αναμένεται να αυξηθούν στα 410 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ ετησίως έως το 2030
Έρευνες δείχνουν ότι οι ταξιδιωτικές δαπάνες στην Ινδία θα αυξηθούν από 150 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 (προ της πανδημίας) σε 410 δισεκατομμύρια δολάρια το 2030. Οι τουρίστες της Ινδίας είναι όλο και πιο απαιτητικοί και πιο πρόθυμοι να πειραματιστούν. «Περιμένουν αυθεντικές εμπειρίες, προσανατολίζονται στην κοινότητα αντί να αναζητούν μεμονωμένες εμπειρίες και εμπνέονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν λαμβάνουν ταξιδιωτικές αποφάσεις», εξήγησε ο Raj Rishi Singh, Chief Marketing & Business Officer στο MakeMyTrip, μία από τις κορυφαίες διαδικτυακές ταξιδιωτικές εταιρείες της Ινδίας. «Θέλουν να πάνε στο Oktoberfest ή να δουν το Βόρειο Σέλας», είπε ο Raj Rishi Singh. Οι αυξανόμενοι προϋπολογισμοί της ινδικής μεσαίας τάξης σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να ταξιδεύουν.
Η υψηλή αποδοχή των ψηφιακών εφαρμογών από την Ινδία σημαίνει επίσης ότι η ψηφιοποίηση στην ταξιδιωτική της αγορά προχωρά ταχύτερα από ό,τι στις αγορές πελατών άλλων χωρών. Πολλές ινδικές ταξιδιωτικές εταιρείες προσφέρουν εφαρμογές κρατήσεων για κινητά, οι οποίες είναι πολύ δημοφιλείς, δήλωσε ο Yogeesh Chandra.
Ανθίζει και ο εσωτερικός τουρισμός
Στον εσωτερικό τουρισμό, η προτίμηση για εμπειρίες βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με περισσότερους ταξιδιώτες να αναζητούν πολυτέλεια, περιπέτεια, ευεξία, βιώσιμα καταλύματα και πολιτιστικά αξιοθέατα. «Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για να μην καταστρέψουμε προορισμούς με υπερτουρισμό και ρύπανση», προειδοποίησε ο Raj Rishi Singh. «Οι βίζες και μια υποδομή που δεν έχει φτάσει ακόμα είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εισερχόμενο τουρισμό», πρόσθεσε ο Yogeesh Chandra.