Η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει την ταξιδιωτική βιομηχανία σε όλους τους τομείς – μερικά παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών παρουσιάστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης στη Συνέλευση ITB του Βερολίνου.
Ωστόσο, το 60 τοις εκατό των πελατών της Lufthansa προτιμούν να κάνουν παραδοσιακές κράτηση μέσω του συστήματος αναζήτησης του ιστότοπου, αλλά η διαδικασία αλλάζει. «Ολόκληρο το ταξιδιωτικό οικοσύστημα υφίσταται πραγματικά μια μεταμόρφωση», εξήγησε ο Δρ Olaf Backofen από τη Lufthansa. Ο όμιλος της εταιρείας του, σύμφωνα με τον Backofen, χρησιμοποιεί ήδη με επιτυχία την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία ενημερωτικών δελτίων και περιεχομένου. Επιπλέον, αυτή τη στιγμή εκτελούν ένα τεστ A/B στον ιστότοπο της θυγατρικής τους Swiss, με επίκεντρο την “Conversational Booking”. Αυτό τους επιτρέπει να ανακαλύψουν τι έχει απήχηση στους πελάτες. Ο όμιλος της εταιρείας του συνεργάζεται με τον πάροχο swifty, ο οποίος ειδικεύεται σε λύσεις κρατήσεων που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη.
Εικονικοί πράκτορες και κρατήσεις μέσω Chatbot: AI on the Rise
Η παραγωγικότητα αυξήθηκε κατά 75 τοις εκατό
Ο Όμιλος Lufthansa έχει ήδη επιτύχει ένα συγκεκριμένο όφελος μέσω της επεξεργασίας παραπόνων πελατών που υποστηρίζεται από AI. Τα παράπονα, τα οποία είναι πολύ αδόμητα και διατίθενται σε διαφορετικές γλώσσες, επεξεργάζονται και δομούνται από μια τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Microsoft. Ως αποτέλεσμα, η παραγωγικότητα των εργαζομένων που χειρίζονται αυτές τις καταγγελίες έχει αυξηθεί κατά 75%.
Οι βοηθοί AI είναι ήδη μέρος της καθημερινής ζωής στην TUI
Η TUI έχει επίσης ενσωματώσει σταθερά την Τεχνητή Νοημοσύνη στις δραστηριότητές της. Η εταιρεία έχει αναπτύξει έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης για υπαλλήλους, ή πιο συγκεκριμένα, 1.500 διαφορετικούς τέτοιους πράκτορες, που εργάζονται όλοι με βάση τα Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα, αλλά διατηρούν τα δεδομένα εσωτερικά. Στα 1.200 ταξιδιωτικά γραφεία, οι βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιούνται πλέον στις τηλεφωνικές αλληλεπιδράσεις με τους πράκτορες υπηρεσιών της εταιρείας, βοηθώντας στην ακρόαση και την απάντηση σε ερωτήσεις πιο γρήγορα.
Σε άμεση επαφή με τον πελάτη, όπως εξήγησε ο André Exner από τον Όμιλο TUI στο Συνέδριο ITB, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται ήδη. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 100 τοις εκατό των χρηστών της εφαρμογής βοήθειας για διακοπές της εταιρείας έχουν πλέον την επιλογή να κάνουν αναζήτηση και να κάνουν κράτηση παραδοσιακά ή μέσω chatbot.
Η απόδοση διπλασιάζεται κάθε έξι μήνες
Ο Michael Guimet, Senior Product Manager στο Microsoft Copilot, τόνισε τα οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών. Οι εργαζόμενοι στην Air India έχουν πλέον ενσωματώσει το Microsoft Copilot και τις επεκτάσεις του στο λογισμικό Teams τους, το οποίο τους βοηθά να αξιολογούν γρήγορα μεγάλες ποσότητες δεδομένων και να εξάγουν συμπεράσματα από αυτό. Ο Michael Guimet προέβλεψε ότι αναμένονται περαιτέρω ολοκληρωμένες και γρήγορες αλλαγές καθώς η απόδοση των μοντέλων AI διπλασιάζεται περίπου κάθε έξι μήνες.