Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Χαλκιδικής στη διεθνή έκθεση Vakantiebeurs στην Ουτρέχτη (8-12 Ιανουαρίου), όπου αναδείχθηκε η δυναμική της ως προορισμός που συνδυάζει εναλλακτικές εμπειρίες και αυξημένη προσβασιμότητα. Η διευθύντρια Marketing του ΤΟΧ, κα. Τάνια Ακριτίδου, πραγματοποίησε περισσότερες από 20 συναντήσεις με επαγγελματίες του κλάδου, με στόχο τη δημιουργία συνεργασιών που ενισχύουν τον τουρισμό στα άκρα της σεζόν.

Η Ολλανδική αγορά εμφανίζει αυξανόμενο ενδιαφέρον για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως πεζοπορία, fly & drive και αυθεντικές εμπειρίες. Οι απευθείας πτήσεις της Transavia και της Aegean ενισχύουν τη συνδεσιμότητα, παρέχοντας νέες δυνατότητες για ταξίδια άνοιξη και φθινόπωρο, πέρα από την παραδοσιακή καλοκαιρινή περίοδο.

Επιπλέον, σημαντική είναι η προβολή της Χαλκιδικής μέσω δημοσίευσης στο Wandelmagazine, το μεγαλύτερο περιπατητικό περιοδικό της Ολλανδίας, που θα αναδείξει τρία ξεχωριστά μονοπάτια του νομού, αποτέλεσμα στοχευμένων δράσεων προβολής του ΤΟΧ.

Ο πρόεδρος του ΤΟΧ, κ. Γρηγόρης Τάσιος, δήλωσε:

«Η Ολλανδική αγορά αποτελεί στρατηγικής σημασίας στόχο για τη Χαλκιδική. Η προσέγγισή μας βασίζεται σε τεχνοκρατικές πρακτικές που στοχεύουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με έμφαση στην ενίσχυση εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την ανάπτυξη βιώσιμων προτάσεων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των ταξιδιωτών».

Η Χαλκιδική παραμένει προσανατολισμένη στη διαφοροποίηση και ενίσχυση του προϊόντος της, εστιάζοντας σε συνεργασίες και δράσεις που θα εξασφαλίσουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στα άκρα της τουριστικής περιόδου.