Στο διεθνές διήμερο συνέδριο της ECDM Expo NORTH, αναπτύχθηκαν όλα τα σημαντικά θέματα και οι τάσεις που αφορούν στο “οικοσύστημα” του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στις βασικές θεματικές του ενότητες, τις πλατφόρμες, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, τις ταχυμεταφορές και φυσικά, το ισχυρότερο trend διεθνώς, τα marketplaces.

Κορυφαίοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μετέδωσαν τις γνώσεις τους και παρουσίασαν στο κοινό επιτυχημένα project, για την επόμενη μέρα στο χώρο του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.

Θεματικοί πυλώνες συνεδρίου

οια είναι η καλύτερη πλατφόρμα για τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης και ποια είναι η πιο κατάλληλη για τα marketplaces;


♦  ♦  Customer Experience & Loyalty
♦  Cross-Border & International Growth
♦  Web 3.0, Decentralize, Metaverse
♦  Social Commerce

Digital Marketing & the Customer

Oι κατάλληλες στρατηγικές μάρκετιγκ για την εκάστοτε επιχείρηση, οι διαθέσιμες διαφημιστικές πλατφόρμες και η εποχή του social e-commerce.

♦  Data, Content, Personalization
♦  Social Media & Community Marketing
♦  Omnichannel and Marketing Automation
♦  Cookieless Targeting era