Πρόγραμμα επαγγελματικών συναντήσεων στο Riyadh της Σαουδικής Αραβίας πραγματοποίησε ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής (4 – 8.12.23), επιχειρώντας προσέγγιση μιας ιδιαίτερα εύρωστης τουριστικής αγοράς της Μέσης Ανατολής, κύρια χαρακτηριστικά της οποίας αποτελούν η τεράστια οικονομική δυνατότητα του πληθυσμού της και ο έκδηλος τουριστικός δυναμισμός της.
Σε συνεργασία με τον τουριστικό οργανισμό Mid East, που ειδικεύεται στη διακίνηση Αράβων στην ελληνική επικράτεια και στοχεύει στην επέκταση των προγράμματός του στη Θεσσαλονίκη – Χαλκιδική, η σύμβουλος Τουρισμού του Δήμου Αριστοτέλη, Μαρία Πάππα, προέβη σε σειρά δώδεκα (12) D2D προγραμματισμένων συναντήσεων, κατά τη διάρκεια των οποίων προωθήθηκαν οι πολυτελείς υποδομές, αλλά και οι δυνατότητες υποδοχής Σαουδαράβων στην Ανατολική Χαλκιδική, που εξελίσσεται σε (αναδυόμενο) προορισμό εξατομικευμένων εμπειριών.
Προωθώντας ένα μοντέλο 8ημερων διακοπών, που συνδυάζει αναψυχή, spa centers και θαλάσσιες απολαύσεις στην Ανατολική Χαλκιδική με shopping και διασκέδαση στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο Δήμος Αριστοτέλη επιχειρεί να προσελκύσει οικογένειες Αράβων, γαμήλιους επισκέπτες και μικρές ομάδες ταξιδευτών.
«Οι Άραβες αγαπούν ιδιαίτερα την Ελλάδα» συνέκλιναν οι εκεί συνομιλητές «και ως επαναλαμβανόμενοι ταξιδευτές επισκέπτονται συγκεκριμένα νησιά του νοτίου Αιγαίου. Λατρεύουν την πολυτέλεια, τα κέντρα ευεξίας, το ακριβό φαγητό, τα ιδιωτικά δείπνα στη θάλασσα, ενώ παθιάζονται με το shopping και την ελληνική νύχτα». Οι απευθείας πτήσεις της Aegean Air από το Riyadh προς την Αθήνα και στη συνέχεια προς τη Θεσσαλονίκη αποτελούν δέλεαρ για επισκέπτες μεγαλύτερων εισοδηματικών δυνατοτήτων.
«Συνδυάζουμε την πολυτέλεια με την αυθεντικότητα», λέει ο Δήμαρχος Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος, «επενδύοντας στην ποιότητα (και όχι μόνο στην ποσότητα) του τοπικού τουριστικού προϊόντος. Εδώ και δύο χρόνια απευθυνόμαστε με πολύ συγκεκριμένες προτάσεις στη Μέση Ανατολή, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση, η οποία αναγνωρίζει τον τουρισμό εμπειρίας – πολυτελείας ως τους πλέον αναπτυσσόμενους τομείς της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, αυτούς που έχουν το πλεονέκτημα να επηρεάζονται ελάχιστα από τις όποιες αρνητικές οικονομικές συγκυρίες».
Στο πλαίσιο αυτών των δεδομένων και σε συνεργασία με τους Σαουδάραβες συνομιλητές, ο Δήμος Αριστοτέλη προετοιμάζει social media καμπάνιες, μέσα από τις οποίες η Ανατολική Χαλκιδική – Θεσσαλονίκη εμφανίζονται ως luxury & wellness αναπόσπαστο κομμάτι του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με μεγάλη τουριστική περίοδο. Θα προηγηθoύν επιπρόσθετες διαδικτυακές παρουσιάσεις και ομαδικές ή μεμονωμένες επισκέψεις εξοικείωσης, οι οποίες θα συνδυασθούν με εκείνες των tour operators από το Κατάρ, που δείχνουν πλέον να εναρμονίζονται με την ιδέα ένταξης του προορισμού στις προτάσεις τους.