Στην ηλεκτρονική εφημερίδα “itn Ελληνικός Τουρισμός” που κυκλοφόρησε την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022, γράφει η Σταυρούλα Στούμπου για τις νέες στρατηγικές προώθησης ξενοδοχείου.
Η ηλεκτρονική ξενοδοχειακή πλατφόρμα Siteminder προτείνει τρόπους για να αντιμετωπίσουν τα ξενοδοχεία την εποχικότητα και να καταφέρουν να αυξήσουν τα έσοδα και τις κρατήσεις τους
Τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να επεκτείνετε τις παραδοσιακές προσφορές πωλήσεων, αποκαλύπτει η ηλεκτρονική ξενοδοχειακή πλατφόρμα SiteMinder. Παίρνοντας απλώς αυτό που ήδη υπάρχει, σκέφτεστε ένα βήμα πέρα από αυτό ή αλλάζετε τα δεδομένα για να δημιουργήσετε κάτι που οι ταξιδιώτες δεν έχουν ακούσει ή δει πριν.
Όπως υπογραμμίζεται οι ξενοδόχοι «πρέπει να είναι ευέλικτοι και στοχευμένοι σε αυτά που προσφέρουν τα οποία συχνά τραβούν την προσοχή των ταξιδιωτών που κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο. Χρήσιμο είναι να κατευθύνουν τους χρήστες σε αυτό που μπορεί να περιμένουν να δουν. Όπως προσφορές γύρω από εποχές, θέματα, εκδηλώσεις, απευθείας κρατήσεις ή συνεργασίες».
Εποχιακές προσφορές
Οι περισσότεροι προορισμοί βιώνουν μια χαμηλή περίοδο, όπου ο τουρισμός δεν είναι τόσο ενεργός όσο σε άλλες εποχές του έτους. Ωστόσο, με τις σωστές προσφορές οι κρατήσεις μπορούν να δουν ανοδική πορεία στο ξενοδοχείο σας. Πώς;
Προσπαθήστε να ενσωματώσετε εκπτώσεις με εντυπωσιακές προσφορές όπως «Καλοκαιρινές Αποδράσεις» και «Χειμερινές Αποδράσεις». Υπενθυμίστε στους ταξιδιώτες πόσο όμορφος είναι ο προορισμός σας και πόσα πολλά μπορούν να δουν και να απολαύσουν όταν υπάρχει λιγότερος κόσμος.
Θεματικές προσφορές
Οι θεματικές προσφορές θα τραβήξουν την προσοχή και είναι πολύ σημαντικές για ταξιδιώτες που θέλουν να κάνουν κράτηση για διαμονή στην περιοχή. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε μηνιαίες προσφορές με αφορμή μια έναν εορτασμό π.χ. Αγίου Βαλεντίνου εάν βρίσκεστε σε μια ρομαντική τοποθεσία.
Ετοιμάστε ένα μηνιαίο πακέτο προσφορών περιπέτειας εάν βρίσκεστε εκτός των μεγάλων πόλεων, ή εμπειριών χαλάρωσης εάν είστε ένα παραθαλάσσιο ξενοδοχείο. Η ελκυστικότητα σε διαφορετικούς τρόπους ζωής ή οι οικογενειακές διακοπές είναι πάντα μια καλή ιδέα.
Προωθήσεις που βασίζονται σε εκδηλώσεις
Είναι πολύ λογικό να εκμεταλλευτείτε τις εκδηλώσεις και να συμπεριλάβετε στις προσφορές σας. Οι άνθρωποι θα ερευνήσουν για αυτά τα events και εάν το ξενοδοχείο σας έχει διαθεσιμότητα σε συνδυασμό με αυτά, τότε θα αυξηθούν οι κρατήσεις σας.
Αυτές οι εκδηλώσεις μπορούν να περιλαμβάνουν φεστιβάλ μουσικής ή τέχνης, εκδηλώσεις για το Πάσχα ή τα Χριστούγεννα, ταξιδιωτικές αγορές, αθλητικές εκδηλώσεις κ.λπ.
Με μια κράτηση μπορείτε να προσφέρετε εισιτήρια με έκπτωση, για τις εκδηλώσεις. Μπορείτε να προσαρμόσετε την εμπειρία του ξενοδοχείου ώστε να ταιριάζει με τις εκδηλώσεις και να δημιουργήσετε ειδικές τιμές.
Θα πρέπει να καθιερώσετε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας ως το πιο σημαντικό κανάλι διανομής σας για να αυξήσετε το κέρδος σας μειώνοντας τις προμήθειες OTA.
Προσφορές απευθείας κρατήσεων
Η τοποθέτηση αποκλειστικών προσφορών στη μηχανή κρατήσεων σας στον ιστότοπό σας θα δώσει στους ταξιδιώτες ένα κίνητρο να κάνουν απευθείας κράτηση αντί μέσω κάποιου online travel agency (OTA). Θα πρέπει επίσης να καθιερώσετε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας ως το πιο σημαντικό κανάλι διανομής σας για να αυξήσετε το κέρδος σας μειώνοντας τις προμήθειες OTA.
Το κίνητρο μπορεί να είναι μια έκπτωση ή μπορεί επίσης να είναι ένα επιπλέον πρόσθετο. Όπως ένα μπουκάλι κρασί, ή ένα κουπόνι εστιατορίου ή ακόμα και δωροκάρτες.
Προωθήσεις εταιρικής σχέσης
Ο συνδυασμός με άλλες επιχειρήσεις θα μειώσει το κόστος της προώθησης και του μάρκετινγκ και θα σας προσφέρει ευρύτερη κάλυψη. Μέσω της συμφωνίας με το νέο συνεργάτη σας μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση σε μια νέα αγορά και να δημιουργήσετε μια συνεχή παρουσία της επιχείρησης σας.
Οι κοινές συνεργασίες περιλαμβάνουν θεματικά πάρκα, κινηματογράφους, μουσεία, αθλητικούς χώρους, περιπέτειες και ξεναγούς. Αλλά δεν αρκεί μόνο δημιουργείτε συνεργασίες. Αυτές πρέπει να προωθούνται. Να θυμάστε ότι χρειάζεται ο κόσμος να τις δεις. Γι’ αυτό πρέπει πάντα να τις διαφημίζετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διασφαλίζοντας ότι η βελτιστοποίηση της μηχανής αναζήτησης σας είναι ισχυρή.
Προσφορές μόνο για κινητά
Κάθε χρόνο έρευνες δείχνουν μια άνοδο της χρήσης κινητών σε ιστότοπους ξενοδοχείων, ταξιδιών και κρατήσεων. Γρήγορα οι online κρατήσεις ξεπέρασαν τις πιο παραδοσιακές και απαρχαιωμένες μεθόδους. Το κινητό αρχίζει να σφετερίζεται τους επιτραπέζιους υπολογιστές.
Η εφαρμογή έξυπνων και αποτελεσματικών στρατηγικών για κινητά θα ενισχύσει την εμπειρία των πελατών και θα διατηρήσει το ξενοδοχείο σας στον ανταγωνισμό, σε έναν κλάδο που δεν σταματά ποτέ να καινοτομεί. Τι πρέπει να κάνετε;
Πρώτα απ’ όλα, θα πρέπει κάνετε τον ιστότοπο σας φιλικό για κινητά που θα προσελκύσει επισκεψιμότητα. Παράλληλα θα πρέπει να παραμείνει τόσο φιλικός προς τον χρήστη όσο και ένα πρόγραμμα περιήγησης επιτραπέζιου υπολογιστή.
Δεύτερον, η μηχανή κρατήσεων πρέπει να έχει τη δυνατότητα κρατήσεων με περιορισμένες τιμές μόνο για κινητά. Διατηρώντας παράλληλα και μια ανώδυνη διαδικασία κράτησης δύο βημάτων.
Πακέτα ξενοδοχείου
Τα πακέτα ξενοδοχείων αποτελούν βασικό στοιχείο οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων, καθώς και κάτι που περιμένουν οι επισκέπτες να τους προσφέρουν.
Ο αντίκτυπος που έχουν αυτά τα πακέτα στην αύξηση των κρατήσεων και κατά συνέπεια των εσόδων του ξενοδοχείου, εξαρτάται από τρεις βασικούς παράγοντες:
- Αυτό που πουλάς.
- Πώς το πουλάς.
- Όταν το πουλάς.
Οι ταξιδιώτες δεν θα αγοράσουν ένα πακέτο μόνο και μόνο επειδή τους λένε ότι είναι υπέροχο. Πρέπει να τους προσφέρετε αξία για τα χρήματα και κάτι που θα τους ενθουσιάσει ή θα τους ενδιαφέρει προσωπικά. Τα πακέτα μπορούν να ισχύουν τόσο για ταξιδιώτες αναψυχής όσο και για επαγγελματίες ταξιδιώτες.
Ανάλογα το ξενοδοχείο σας μπορείτε να επωφεληθείτε μόνο από την πώληση οικογενειακών πακέτων. Οι οικογένειες που αγοράζουν πακέτα είναι λιγότερο πιθανό να ακυρώσουν την κράτησή τους.
Ιδανικά θέλετε ένα πακέτο που θα ευχαριστήσει κάθε επισκέπτη, αλλά ταυτόχρονα, αν έχετε πάρα πολλά, θα έχουν μειωμένη αποτελεσματικότητα. Τρία καλά πακέτα είναι καλύτερα από δέκα.
Για παράδειγμα, ένα πακέτο «λίστας κάδου» μπορεί να περιλαμβάνει μια επιλογή από πάσο ή εκπτώσεις σε συγκεκριμένα μέρη της περιοχής. Αυτή θα είναι μια ελκυστική επιλογή για τους επισκέπτες, επειδή είναι πιθανό να ενδιαφέρονται να επισκεφθούν αυτά τα ορόσημα.
Για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, εστιάζετε πάντα στην ευκολία, όπως ένα πακέτο που παραδίδει πρωινό στο δωμάτιο τους, δωρεάν στεγνό καθάρισμα και υπηρεσίες μεταφοράς.
Στα πακέτα φροντίστε για εξειδικευμένες αγορές
Μην αγνοείτε ποτέ τις οικογένειες. Ο στόχος σας στα οικογενειακά πακέτα είναι τα παιδιά, επειδή οι γονείς αναζητούν δραστηριότητες που θα τα απασχολήσουν στις διακοπές. Η ίδια αρχή ισχύει αν είστε ξενοδοχείο φιλικό προς τα κατοικίδια. Πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη σας ΑμεΑ ταξιδιώτες και άτομα με συγκεκριμένα επαγγέλματα στα οποία μπορείτε να δώσετε εξατομικευμένα πακέτα.