Γ. Πατούλης: «Στόχος μας να επαναπροσδιορίσουμε την τουριστική ταυτότητα της Αττικής, ως μια αιώνια μητρόπολη του κόσμου, έναν σύγχρονο, ασφαλή τουριστικό προορισμό, 12 μήνες το χρόνο»
Διπλή σημαντική διάκριση για τις ψηφιακές παραγωγές της Περιφέρεια Αττικής, που προβάλλουν την Αττική ως τουριστικό προορισμό, στο φετινό θεσμό των Tourism Awards.
Ειδικότερα σε μία λιτή αλλά λαμπρή τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης παρέλαβε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Video Content. Με 11 αφηγηματικά και θεματικά videos που σκηνοθέτησαν οι Θ. Παπαδουλάκης και Μ. Ντούζα, σε παραγωγή της εταρείας Steficon και σ΄ένα μέρος της Indigo View, αναδείχθηκαν μοναδικές εικόνες και προορισμοί της Περιφέρειας Αττικής.
Παράλληλα η Περιφέρεια Αττικής απέσπασε και το ασημένιο βραβείο για την καμπάνια Launching Attica as a tourist destination brand στην κατηγορία Destination management / Destination branding, μία σημαντική διάκριση που βάζει με δυναμική την Αττική στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Μαζί με την Περιφέρεια Αττικής βραβεύθηκε και η εταιρεία Steficon που ανέλαβε την παραγωγή των ψηφιακών παραγωγών. Τα βραβεία παρέλαβε ο Μιχάλης Σαραντινός, Διευθύνων Σύμβουλος της Steficon.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος σε θέματα Τουρισμού Θ. Κουτσογιαννόπουλος.
Ο κ. Πατούλης ευχαρίστησε τους διοργανωτές για τις τιμητικές βραβεύσεις επισημαίνοντας τα εξής:
«Οι δύο αυτές πολύ σημαντικές διακρίσεις επιβραβεύουν την προσπάθεια που κάνουμε ως Περιφέρειας Αττικής προκειμένου να επαναπροσδιορίσουμε την τουριστική ταυτότητα της Αττικής, ως μια αιώνια μητρόπολη του κόσμου, έναν σύγχρονο, κοσμοπολίτικο, ασφαλή τουριστικό προορισμό, που προσφέρει αυθεντικές τουριστικές εμπειρίες, πολλαπλές επιλογές, σε ποικίλα κοινά, 12 μήνες το χρόνο. Παρά τα προβλήματα που προκάλεσε η υγειονομική κρίση, είμαι αισιόδοξος ότι το 2021 θα δώσει την ευκαιρία στον Τουρισμό μας να ζωντανέψει, και ότι η Αττική θα κερδίσει άξια την θέση της μεταξύ των πλέον δημοφιλών διεθνώς προορισμών. Στη χρονιά που πέρασε εστιάσαμε στην προσαρμογή της στρατηγικής μας στις προκλήσεις του Ψηφιακού Τουρισμού, αλλά και στις νέες επιλογές του τουριστικού κοινού όπως αυτές διαμορφώνονται οδεύοντας προς την μετά-COVID εποχή.
Η ασφάλεια των ταξιδιωτών της Αττικής παραμένει στο επίκεντρο των πρωτοβουλιών μας και τη φετινή χρονιά».