Η Ιταλία και η Ελλάδα είναι οι δύο πρώτες ταξιδιωτικές επιλογές των Αμερικανών στην Ευρώπη αυτή την εποχή, σύμφωνα με ρεπορτάζ του travelpulse.com.
Χαρακτηριστικά η Claire Schoeder της Elevations Travel, θυγατρικής της Signature Travel Network, δηλώνει ότι η Ιταλία και η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή οι μεγαλύτερες αγορές τους, ενώ η Γαλλία δεν φαίνεται να ακολουθεί. Αποδίδει αυτήν την προτίμηση στο γεγονός ότι ήταν οι πρώτες ευρωπαϊκές χώρες που ανακοίνωσαν ότι οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ είναι ευπρόσδεκτοι. Γι αυτό, λέει η κυρία Claire Schoeder, οι πελάτες προτιμούν να πάνε εκεί.
Ο Richard Turen, διευθύνων σύμβουλος της Churchill & Turen, δηλώνει ότι βλέπει αυτές τις ημέρες την υψηλότερη ζήτηση των τελευταίων 30 ετών.
Πέραν της Ελλάδας και της Ιταλίας, το γραφείο του βλέπει ενδιαφέρον και για την Ισπανία, με πρώτους προορισμούς τη Βαρκελώνη, τη Μαδρίτη και το Σαν Σεμπαστιάν.
Η Laura Madrid, συνεργάτης του Travel Experts, αναφέρει επίσης ότι το γραφείο της έχει αρκετούς πελάτες που πηγαίνουν στην Ελλάδα, την Ισλανδία και την Κροατία, ενώ κρατήσεις της τελευταίας στιγμής καταγράφονται για την Ισπανία, την Ιταλία και τη Γαλλία.
Ιδιαίτερη ζήτηση υπάρχει και για τις κρουαζιέρες στην Ευρώπη.
Οι ανησυχίες των Αμερικανών
Όπως υπογραμμίζεται στο ρεπορτάζ, οι Αμερικανοί επιλέγουν μεν ταξίδια στην Ευρώπη, όμως, έχουν και τις ανησυχίες τους.
Ρωτούν για τα ποσοστά των εμβολιασμένων στις χώρες που θέλουν να πάνε, εάν είναι ανοιχτά τα εστιατόρια και τα τουριστικά αξιοθέατα, εάν πρέπει να φοράνε μάσκα παντού, εάν επιτρέπεται το φαγητό σε εσωτερικούς χώρους και σε ποια απόσταση πρέπει να κάθονται, για το εάν ο προορισμός μπορεί να τους προσφέρει τις αναμενόμενες εμπειρίες, καθώς τώρα βγαίνουν από το lockdown και άλλες ανάλογες πρακτικές ερωτήσεις.
Για αρκετούς Αμερικανούς, επίσης, η πτήση 9 ωρών με μάσκα είναι βασανιστική, αν και τελικά υπερισχύει η πεποίθηση ότι αξίζουν κάποιες μικρές θυσίες για να ταξιδέψει κάποιος.