Η υλοποίηση κοινών δράσεων στους τομείς ανάπτυξης και προβολής του πολιτιστικού, οινικού και γαστρονομικού τουρισμού της Αττικής ως σταθερού μοχλού ανάπτυξης, αλλά και προβολής των αγροτικών προϊόντων της Αττικής, αποτελούν το βασικό πλαίσιο του συμφώνου συνεργασίας που υπέγραψε ο περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης με την πρόεδρο του Συνεργατικού Δικτύου – PRODUCT CLUB «ATTICA WINE AND FOOD EXPERIENCE» Μ. Αλιφραγκή.
Κατά την υπογραφή του Συμφώνου Συνεργασίας παρόντες ήταν ο εντεταλμένος περιφερειακός Σύμβουλος σε θέματα τουρισμού Θ. Κουτσογιαννόπουλος και ο αντιπρόεδρος του Δικτύου Γ. Βασιλείου.
Ο Γ. Πατούλης αναφέρθηκε στη συστηματική προσπάθεια που γίνεται στην Περιφέρεια Αττικής με στόχο να μπουν νέες βάσεις σε παραγωγικούς πυλώνες όπως είναι ο Τουρισμός και τόνισε ότι «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε το Brand name Αττική και να μπει στον τουριστικό χάρτη ο Οινικός και γαστρονομικός τουρισμός της Αττικής. Εργαζόμαστε συστηματικά και συλλογικά για να βγούμε νικητές από την πανδημία.
Η εμπειρία που αποκτήσαμε όλο αυτό το διάστημα απαιτείται να μετεξελιχθεί σε γνώση και πράξεις για να βάλλουμε σε νέες βάσεις παραγωγικούς πυλώνες όπως είναι ο Τουρισμός. Η Αττική διαθέτει σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα τα οποία χρειάζεται να αναδείξουμε. Με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και δράσεις θα προβάλλουμε, τόσο τα εξαιρετικά προϊόντα της Αττικής γης, όσο και τις διαδρομές οινοτουρισμού».
Από την πλευρά της η πρόεδρος Μ. Αλιφραγκή ευχαρίστησε τον περιφερειάρχη Γ. Πατούλη για τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει και επισήμανε ότι μέσα από τέτοιου είδους ενέργειες επιβεβαιώνεται έμπρακτα το ενδιαφέρον της Περιφέρειας για την ανάδειξη του πλούτου και των δυνατοτήτων που έχει η Αττική ως «τουριστικός προορισμός γεμάτος εμπειρία».
Στο Σύμφωνο προβλέπεται μεταξύ άλλων η συνεργασία εκπόνησης ενός ψηφιακού οινικού χάρτη της Αττικής, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση δράσεων που ενισχύουν την αναγνώριση των τοπικών προϊόντων οίνου της αττικής γης και των διαδρομών οινοτουρισμού από ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό, για την περαιτέρω ενδυνάμωση της πίστης και της προτίμησης των αττικών ποιοτικών προϊόντων, λόγω των συγκριτικών πλεονεκτημάτων τους.
Επιπλέον προβλέπεται η αναγνώριση και προώθηση του ποιοτικού οίνου της Αττικής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η ανάδειξη του Αττικού αμπελώνα σε συνδυασμό με τα τοπικά γαστρονομικά προϊόντα μέσω οινογαστρονομικών δοκιμών και η διερεύνηση της δυνατότητας διοργάνωσης εκδηλώσεων τουριστικής προβολής της Αττικής στο πλαίσιο του γαστροοινικού τουρισμού. TAGS