Με μία δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο, ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως.
Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκετε σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται:
• να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και
• να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού,
Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.
Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα την μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης.
Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.
Προτεραιότητα η ασφάλεια