Πάνω από το 50% των κριτικών από τους ταξιδιώτες αξιολογούν θετικά τις διακοπές στην περίοδο της πανδημίας, όπως προκύπτει έρευνα που διενήργησε σε πάνω από 6.100 κριτικές το ταξιδιωτικό πόρταλ Holidaycheck.
Συγκεκριμένα, 3.300 κριτικές αξιολόγησαν τις διακοπές εν μέσω κορωνοϊού με την ανώτερη βαθμολογία που προσφέρεται στο πόρταλ, δηλαδή με 6 στους 6 Holidaycheck Suns.
Βέβαια, ορισμένες αφορούν λιγότερο τα μέτρα για τον κορωνοϊό και περισσότερο την ομορφιά της θέας ή της πισίνας του καταλύματος. Ωστόσο, διαπιστώνεται οτι πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες είχαν μεγάλο βαθμό ικανοποίησης από τις διακοπές τους κατά την περίοδο της πανδημίας.
Συνολικά, η ανάλυση των στοιχείων της έρευνας έδειξε οτι οι περισσότεροι ταξιδιώτες δείχνουν κατανόηση στα ξενοδοχεία και αντιμετωπίζουν θετικά μερικούς εύλογους περιορισμούς. Το 76% άλλωστε βαθμολόγησε με 5 ή 6 ήλιους τις διακοπές σε καιρό πανδημίας.
Συγκεκριμένα, πάνω από 1.300 κριτικές (το 21%) εμπεριείχαν βαθμολογία 5 ήλιων (Holidaycheck Suns) και μόλις 550 ταξιδιώτες (9%) βαθμολόγησαν τις διακοπές με 4 ήλιου, άλλοι 440 με 3 ήλιους (7%), 240 με 2 ήλιους (4%) και 180 με έναν ήλιο (3%).
Οι κριτικές δείχνουν οτι οι ξενοδόχοι βρίσκονται στο σωστό δρόμο και οτι οι εξαιρετικές διακοπές είναι δυνατές ακόμη και σε περίοδο πανδημίας, δήλωσε ο διευθυντής Brand, Περιεχομένου και Κοινότητας της Holidaycheck, Georg Ziegler.
Πολλοί ταξιδιώτες αναφέρουν στις κριτικές τους οτι συνάντησαν σωστή εφαρμογή κόνσεπτ υγιεινής όπως συχνή απολύμανση των επιφανειών και κοινόχρηστων χώρων και παροχή απολυμαντικών διαθέσιμων για όλους τους επισκέπτες. Σε μερικά ξενοδοχεία, ακόμα, προσφερόταν περιορισμένος αριθμός δωματίων σε μια προσπάθεια να διατηρηθούν οι αποστάσεις ασφαλείας και να υπάρχει εγγύηση καλών υπηρεσιών.
Δεδομένης της κατάργησης των μπουφέ λόγω αυξημένων μέτρων ασφαλείας, ορισμένοι επισκέπτες ανησυχούν για τους περιορισμούς στη γαστρονομία. Ωστόσο πολλοί περιγράφουν πολύ θετικές εντυπώσεις, με καλή εφαρμογή μέτρων υγιεινής και με σερβίρισμα του πρωινού στο τραπέζι αντί για τον μπουφέ.
Παρά τα αυξημένα μέτρα, οι περισσότεροι ταξιδιώτες δεν συνάντησαν μεγάλη αναμονή στην εξυπηρέτησή τους και αξιολόγησαν καλή την επιλογή και την ποιότητα των πιάτων τους.
Βασικός λόγος αρνητικής κριτικής ήταν η αγενής ή απρόσεκτη συμπεριφορά του προσωπικού. Σε ορισμένα ξενοδοχεία, οι ταξιδιώτες ενημερώθηκαν οτι τα δωμάτια δεν μπορούσαν να καθαριστούν λόγω κορωνοϊού και οτι αυτό απαγορευτόταν.
Επιπλέον, οι περισσότεροι ταξιδιώτες είναι προετοιμασμένοι οτι θα συναντήσουν περιορισμούς. Για παράδειγμα, ορισμένοι θεώρησαν φυσιολογικό οτι υπήρχαν αυξημένες μέτρα υγιεινής και οτι οι υπηρεσίες ευεξίας ή διασκέδασης χρειάστηκε να ακυρωθούν ή να αναβληθούν. Ωστόσο, προϋπόθεση για να δείξουν κατανόηση ήταν να πληροφορηθούν εκ των προτέρων στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου για να γνωρίζουν τι να περιμένουν.
Ωστόσο ορισμένοι ταξιδιώτες δήλωσαν ενοχλημένοι από περίεργα περιστατικά όπως σε ξενοδοχεία που λειτουργούν αποκλειστικά από εκπαιδευόμενους επειδή το υπόλοιπο προσωπικό εργαζόταν με ημιαπασχόληση για λόγους αποφυγής εξόδων.