Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020 ενέκρινε ο Δήμος Ελαφονήσου.
Βασικοί άξονες του νέου προγράμματος συνολικού προϋπολογισμού 49.000 ευρώ, είναι η αξιοποίηση της πολιτιστικής και πολιτισμικής κληρονομιάς της περιοχής, η οποία διαθέτει το αρχαιότερο ενάλιο μουσείο βυθισμένης Πολιτείας του Παυλοπετρίου, τον υγρότοπο της Λίμνης Στρογγύλη, τις παγκοσμίου πλέον φήμης παραλίες Σίμου, Πούντας, Νησιά της Παναγίας αλλά και η παρουσίαση των τοπικών παραδοσιακών προϊόντων.
Παράλληλα, το πρόγραμμα θα στηριχθεί στη δυνατή ταυτότητα και φήμη του νησιού, σε συνεργασία με τους δημότες και επαγγελματίες του τόπου, μέσω της προβολής σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Αναλυτικά, οι δράσεις που θα υλοποιηθούν περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:
-Αξιοποίηση των διαδικτυακών τεχνολογιών με την δημιουργία forum ανταλλαγής τουριστικών ιδεών και προτάσεων, την επικαιροποίηση της ιστοσελίδας, τον συντονισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την παρουσία σε ηλεκτρονικά κανάλια επικοινωνίας.
– Φιλοξενία τουριστικών φορέων και δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, συλλόγους και επιχειρήσεις.
-Επαφές με φορείς που δραστηριοποιούνται σε μορφές εναλλακτικού τουρισμού.
-Προσέλκυση κινηματογραφικών και διαφημιστικών παραγόντων καθώς επίσης και τουριστικών πρακτόρων.
-Λειτουργία του info kiosk στο λιμάνι.
-Ψηφιοποίηση ενημερωτικού φυλλαδίου, δημιουργία προωθητικού βίντεο και υλικό αεροφωτογραφιών όπου θα αποτυπώνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος του νησιού, οι παραλίες, αλλά και οι εκφάνσεις τις καθημερινής ζωής, τα στοιχεία παράδοσης.
-Επικοινωνία με Μ.Μ.Ε τουριστικές εκπομπές, αποστολή προωθητικού υλικού σε τουριστικά γραφεία, συλλόγους, συνέδρια, εκδηλώσεις και δημιουργία εντύπου επαναπληροφόρησης.
-Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων όπως τριήμερο πολιτισμικών εκδηλώσεων Pavlopetri Watch Day , Γιορτή του Ψαρά και εκθέσεων σύγχρονης τέχνης και φωτογραφίας.
-Προβολή της ελαφονησιώτικης κουζίνας και τοπικής γαστρονομίας σε ηλεκτρονικό, έντυπο και τηλεοπτικό επίπεδο των πλεονεκτημάτων της υψηλής ποιότητας των προϊόντων όπως μέλι, αλάτι, λάδι, ψάρι, καθώς και προβολή ταινιών και ντοκιμαντέρ.