Εξαιρετική δυναμική παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή στα συνδυαστικά τουριστικά πακέτα των Εβραίων της Αμερικής που ταξιδεύουν προς Τελ Αβίβ.
Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις τους ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.
Η άποψή του βασίζεται στο ενδιαφέρον που υπήρξε στην έκθεση τουρισμού της Νέας Υόρκης “New York Times Travel Show 2020” που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.
Σύμφωνα με τον κ. Θάνο, «η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον ΕΟΤ προωθεί τη στρατηγική συνεργασία με τον αντίστοιχο οργανισμό του Ισραήλ. Σκοπός είναι οι Εβραίοι της Αμερικής που επιθυμούν να ταξιδέψουν στο Ισραήλ και θέλουν να το συνδυάσουν με μια ακόμη χώρα ή και περισσότερες στην ανατολική Μεσόγειο, να έρθουν στην Ελλάδα και ειδικά στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας”.
Παράλληλα ο κ. Θάνος αναφέρθηκε στην προβολή του Ολύμπου ως τουριστικό brand. Όπως σημείωσε “είναι ένα έτοιμο brand και πρέπει να το προβάλουμε ακόμη περισσότερο. Όχι μόνο εμείς αλλά και οι επαγγελματίες του τουρισμού. Χρειάζεται ιδιωτική πρωτοβουλία επίσης, για τη δημιουργία τουριστικών πακέτων σε συνδυασμό με το πρότζεκτ «60 minutes». Δηλαδή προορισμοί που βρίσκονται σε απόσταση 60 λεπτών από τη Θεσσαλονίκη”.
Τέλος, ανέφερε ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προγραμματίζει τη διοργάνωση “ Τριήμερου Φεστιβάλ Ολύμπου”. Στόχος της είναι να προβάλει όχι μόνο το μύθο του Ολύμπου αλλά όσα μπορεί να κάνει κανείς σήμερα στον Όλυμπο.