Στα υπόλοιπα ξενοδοχεία του ομίλου ή σε τρίτα ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας κατανεμήθηκαν οι κρατήσεις στο «Athenaeum Palace & Luxury Suites», στο οποίο υπήρξε πυρκαγιά στις 5 Δεκεμβρίου.
Αυτό ενημερώνει η διοίκηση του ομίλου. Αναλυτικά η σχετική ενημέρωση προς τους συνεργάτες:
“Κατόπιν του εξαιρετικά δυσάρεστου συμβάντος της 5ης Δεκεμβρίου 2019 στο ξενοδοχείου του Ομίλου μας «Athenaeum Palace & Luxury Suites», σας ενημερώνουμε ότι έχουμε ήδη μεριμνήσει και φροντίζουμε για τη διαμονή των πελατών μας οι οποίοι είχαν πραγματοποιήσει κρατήσεις στο ως άνω ξενοδοχείο, είτε στα έτερα ξενοδοχεία του Ομίλου μας στην Αθήνα, «Athenaeum Grand», «Athenaeum Smart» και «Athenaeum Eridanus Luxury Hotel», είτε σε τρίτα ξενοδοχεία ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας. Ως εκ τούτου όλες οι κρατήσεις θα εξυπηρετηθούν κανονικά.
Σας διαβεβαιώνουμε ότι τα λοιπά ξενοδοχεία του Ομίλου μας βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία και περιμένουν να σας φιλοξενήσουν.
Το προσωπικό που εργάζεται στο «Athenaeum Palace & Luxury Suites» θα συνεχίσει να εργάζεται στα λοιπά ξενοδοχεία του Ομίλου μας και θα είμαστε σύντομα σε θέση να σας ενημερώσουμε για τα νέα σχέδια των Athenaeum Hotels”.