Άλλον έναν επιπλέον τρόπο εντοπισμού ιδανικών εμπειριών γαστρονομίας και βελτιωμένης πρόσβασης σε μεγαλύτερο εύρος ποιοτικών εστιατορίων σε όλο τον κόσμο θα προσφέρει η νέα συνεργασία που ανέπτυξαν το Michelin Guide, με ιστορία 120 χρόνων στη γαστρονομία, η καθιερωμένη ταξιδιωτική πλατφόρμα TripAdvisor και η TheFork.
Η Michelin και η TripAdvisor, μαζί με τη θυγατρική της δεύτερης, TheFork, υπέγραψαν συμφωνία η οποία προβλέπει το συνδυασμό της αριστείας γαστρονομικών επιλογών του Michelin Guide με το μεγάλο εύρος του ταξιδιωτικού κοινού της TripAdvisor και τις ανεπτυγμένες υπηρεσίες κράτησης της TheFork.
Και τα 14.000 εστιατόρια που έχουν επιλεγεί από τους επιτηρητές του Michelin Guide σε όλο τον κόσμο θα αναγνωρίζονται ξεκάθαρα με τα αστέρια της αξιολόγησής τους, τις διακρίσεις Bib Gourmand και Plate, στην ιστοσελίδα της TripAdvisor και τις εφαρμογές της, οδηγώντας σε μεγαλύτερη προσβασιμότητα από το κοινό στις επιλογές εστιατορίων της Michelin.
Περί τα 4.000 εστιατόρια στην Ευρώπη θα είναι σύντομα προσβάσιμα και διαθέσιμα προς κράτησης μέσω του TheFork καθώς και στην ψηφιακή πλατφόρμα του Michelin Guide.
Ωστόσο , η Michelin υπέγραψε συμφωνία για την πώληση της Bookatable στην TheFork η οποία θα επιτρέψει στη TheFork να σταθεροποιήσει τη θέση της σε υπάρχουσες αγορές και να διευρυνθεί σε 5 νέες χώρες, το Ην. Βασίλειο, τη Γερμανία, την Αυστρία, τη Φινλανδία και τη Νορβηγία.
Αυτό σημαίνει ότι τα 14.000 εστιατόρια που είναι διαθέσιμα προς κράτησης στην Bookatable θα ενσωματωθούν στις επιλογές από 67.000 εστιατόρια στην TheFork, δημιουργώντας έτσι τη μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα κράτησης εστιατορίων.
Επιπλέον, η συμφωνία θα αυξήσει σημαντικά την προβολή σεφ και εστιατορίων του Michelin guide αλλά και τις κρατήσεις χάρη στη σύνδεσή τους με τις μεγάλες αυτές πλατφόρμες κρατήσεων.
Η TheFork δραστηριοποιείται σε 22 αγορές μετρώντας 80.000 εστιατόρια και πάνω από 30 εκατ. μηνιαίους επισκέπτες στις σελίδες της ενώ η TripAdvisor εξυπηρετεί 460 εκατ. ταξιδιώτες κάθε μήνα με ταξιδιωτική πληροφόρηση μέσω των 830 εκατ. κριτικών της και των 8,6 εκατ. καταλυμάτων, εστιατορίων, εμπειριών, αερομεταφορέων και κρουαζιέρων που προσφέρονται προς κράτηση.
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Strategy&, μέλους του δικτύου της PwC, οι εταιρίες αυτές δημιούργησαν 8 δις. δολάρια εσόδων το 2018 σε 6 αγορές (Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Ισπανία, ΗΠΑ και Ην. Βασίλειο), με πάνω από 320 εκατ. επιπλέον γεύματα σε εστιατόρια.