Η Hotelier Academy Greece, το ελληνικό τμήμα της εκπαιδευτικής πλατφόρμας για Ξενοδόχους και επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, πραγματοποιεί στη Μήλο το πρώτο Hotelier Academy Workshop. Το Workshop θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 27/05/2017, στο Συνεδριακό Κέντρο Μήλου – Γεώργιος Ηλιόπουλος, στις 10:00.
Με την υποστήριξη του ταξιδιωτικού γραφείου Travel Me to Milos, ενός από τους πιο δραστήριους τουριστικούς οργανισμούς της Μήλου, και έπειτα από έρευνα στις εξειδικευμένες ανάγκες του νησιού, η Hotelier Academy Greece, θα παρουσιάσει ένα αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο, με επίκεντρο την ανάπτυξη ενός Boutique Ξενοδοχείου.
Με καλεσμένους διακεκριμένους Hotel Experts από σημαντικές εταιρείες του κλάδου, όπως η Aqua Vista Hotels, θα δοθούν χρήσιμες συμβουλές και κατευθύνσεις στους ξενοδόχους του νησιού, σε θέματα όπως:
Βασικές αρχές στησίματος ενός Boutique Ξενοδοχείου
Σοφία Ματζουράνη – Aqua Vista Hotels
Τι να προσέξετε στο στήσιμο ενός δωματίου και στο housekeeping του ξενοδοχείου σας.
Έξυπνοι τρόποι για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
Ποια τα κομβικά σημεία στην παροχή πρωινού στο δωμάτιο ή στην αίθουσα πρωινού.
Οι τελευταίες τάσεις στο Hotel Digital Marketing και τρόποι να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις του καταλύματός σας
Νίκος Σ. Μοράντης – Hotelier Academy
Ποια τα βασικά online κανάλια διανομής και συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα.
Τι να προσέξετε στο κεντρικό website του Ξενοδοχείου σας, καθώς και στο συνολικό Online Brand Identity του.
Πώς να στήσετε μια αποτελεσματική διαδικτυακή καμπάνια προώθησης ενός ξενοδοχείου.
Η σημασία του Γαστρονομικού Χαρακτήρα ενός Boutique Ξενοδοχείου
Νίκος Σ. Μοράντης – Hotelier Academy
Τι καθορίζει το Γαστρονομικό Hotel Brand Identity και πώς αυτό επηρεάζει την κερδοφορία της επιχείρησης.
Ποιοι είναι οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι προώθησης της Γαστρονομίας ενός ξενοδοχείου.
Πώς να ενισχύσετε τη γαστρονομική εμπειρία των επισκεπτών, μέσα στο Ξενοδοχείο σας.
Η Μήλος το 2027
Αντώνης Μάλλης – Travel me to Milos
Πώς θα μπορούσε να διαμορφωθεί η τοπική ξενοδοχειακή αγορά σε 10 χρόνια.
Ποιες είναι οι τάσεις των ταξιδιωτών και πώς διαμορφώνουν το τουριστικό προϊόν.
Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να συνεισφέρουν στην εξέλιξη του προορισμού.
- Επικαιρότητα
- Υπουργεία
- ΕΟΤ
- Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
- Υπουργείο Τουρισμου
- Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων
- Υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
- Υπουργείο Εξωτερικών
- Υπουργείο Παιδείας
- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
- Υπουργείο Μεταφορών
- Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Υπουργείο Υγείας
- Υπουργείο οικονομικών
- Πολιτική
- Οικονομία
- Κοινωνία
- Πολιτισμός
- Αγορές
- COVID-19
- Υπουργεία
- Φορείς
- Περιφέρεια
- Επιχειρήσεις
- Μεταφορές
- Πρόσωπα
- ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Αγροτικός Τουρισμός
- Αθλητικός Τουρισμός
- Αρχαιολογικός Τουρισμός
- Αστικός Τουρισμός
- Γεωτουρισμός
- Εκπαιδευτικός Τουρισμός
- Θαλάσσιος Τουρισμός
- Θρησκευτικός Τουρισμός
- Ιαματικός Τουρισμός
- Οικοτουρισμός
- Πολιτιστικός τουρισμός
- Συνεδριακός τουρισμός
- Τουρισμός υγείας και ευεξίας
- Τουρισμός Περιπέτειας
- Χειμερινός Τουρισμός
- Γαστρονομία
- Οινοτουρισμός
- Κόσμος
- ΧΡΗΣΙΜΑ
Επιλέξτε Page