Δυναμική παρουσία πραγματοποίησε ο Δήμος Χερσονήσου στην 2η τουριστική έκθεση «GRECKA PANORMA» που πραγματοποιήθηκε στο κλειστό στάδιο National Stadium PGE NARODOWY στην Βαρσοβία της Πολωνίας από 3 έως και 4 Δεκεμβρίου 2016.
Στην έκθεση συμμετείχαν συνολικά 120 εκθέτες, από όλη την Ελλάδα και έγιναν περισσότερες από 600 συναντήσεις Β2Β. Οι επισκέπτες φέτος αυξήθηκαν από τους 4.800 το 2015, στους 7.000.
Παρόντες από το νησί μας ήταν η Περιφέρεια Κρήτης, και από το Νομό Ηρακλείου το Εμπορικό Επιμελητήριο Ηρακλείου και ο Δήμος Χερσονήσου.
Πρόκειται για μια νέα αγορά που παρουσιάζει αυξητικές κινήσεις και αξίζει να σημειωθεί πως από το 2009 έως το 2015, οι τουρίστες Πολωνοί έχουν αυξηθεί από τις 203.000 στις 755.000. To 2016 υπολογίζεται ότι πέρασαν τις 820.000, ενώ για τα 2 επόμενα χρόνια προβλέπεται σημαντική αύξηση εξίσου, αγγίζοντας σύντομα το 1 εκατ. επισκεπτών.
Ένα από τα πιο σοβαρά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την δυναμική της πολωνικής αγοράς και το ενδιαφέρον της Ελλάδας για τη συγκεκριμένη χώρα είναι ότι ο ΕΟΤ, που έως σήμερα έχει κλείσει ορισμένα από τα γραφεία του σε χώρες της Ευρώπης (και εκτός), σύντομα ετοιμάζεται να εγκαινιάσει τη λειτουργία νεοσύστατου γραφείου του στην Πολωνία.
Ανάμεσα στις προωθητικές κινήσεις, για την πολωνική αγορά, του Δήμου Χερσονήσου συγκαταλέγονται:
-
Συμφωνίες για συνεργασία και συμμαχίες με τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς της Πολωνικής αγοράς
-
Διαρκή επικοινωνία και συνεργασία με την Πρεσβεία της Ελλάδας στην Πολωνία για την προώθηση του Δήμου Χερσονήσου.
-
Συνεργασία με το τμήμα Εμπορίου και Δημοσίων Σχέσεων της πολωνικής Πρεσβείας στην Ελλάδα.
-
Έναρξη συνεργασίας με διαμορφωτές κοινής γνώμης όπως bloggers, δημοσιογράφους, ξεναγούς κλπ για την κοινή οργάνωση προωθητικών δράσεων.
-
Συμμετοχή σε εκθέσεις, εκδηλώσεις, ημερίδες, καταχωρήσεις μηνυμάτων σε πολωνικά ΜΜΕ και αξιοποίηση μέσων προβολής.
Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, ο οποίος εκπροσώπησε τον Δήμο Χερσονήσου στην Grecka Panorama, δήλωσε: «η πολωνική αγορά είναι μία πολύ δυναμική και ανερχόμενη, με γοργούς μάλιστα ρυθμούς, αγορά που μας ενδιαφέρει πολύ και στην οποία έχουμε ήδη επενδύσει και συνεχίζουμε να επενδύουμε. Ο Δήμος Χερσονήσου ως τουριστικός προορισμός διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, αλλά και την ετοιμότητα ώστε να υποδεχθεί και να ικανοποιήσει απόλυτα τους Πολωνούς επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τον πολιτισμό και την κουλτούρα μας, καθώς επίσης και τη γαστρονομία, τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως ποδηλατικό, ιππικό, θρησκευτικό, περιπατητικό και καταδυτικό. Στόχος μας και στρατηγική μας είναι να έχουμε σημαντική παρουσία, εκτός στις γνωστές και καθιερωμένες χώρες, και σε νέες, σχετικά αγορές, όπου διακρίνουμε την δυνατότητα ανάπτυξης, όπως αυτή της Πολωνίας, διεισδύοντας δυναμικά και διεκδικώντας μερίδιο επισκεπτών για την περιοχή μας.»