Σήμερα, οι Βρετανίδες τηλεοπτικές σταρ Bettany Hughes και Maisie Adam ανέβηκαν στη σκηνή της WTM London για να μοιραστούν τις συμβουλές τους σχετικά με το μάρκετινγκ στα ταξίδια και τις διακοπές.
Η κωμικός και πρωταγωνίστρια των Taskmaster και A League of Their Own, Maisie Adam, μίλησε στο πάνελ της συνόδου κορυφής μάρκετινγκ «Comedy Sells», όπου είπε στους συνέδρους: «Πρόκειται για το να κάνουμε το συνηθισμένο, εξαιρετικό», καθώς θυμήθηκε συνεντεύξεις με επιβάτες σχετικά με την εθιμοτυπία στα αεροπλάνα. Έχοντας συνεργαστεί με διάφορα τουριστικά γραφεία, η Adam συνέχισε εξηγώντας: «Υπάρχει ένα ανθρώπινο στοιχείο στο ταξίδι… πρέπει να προσελκύσουμε [τους καταναλωτές] με κάτι περισσότερο από το πού βρίσκονται. Δεν χρειάζεται να επιδείξεις το Μάτσου Πίτσου. Θα μπορούσες να είσαι σε ένα αεροδρόμιο μιλώντας για τα συνηθισμένα».
Η κωμικός έδειξε αποσπάσματα από την πρόσφατη ταινία της για τον ελβετικό τουρισμό, η οποία περιελάμβανε δραστηριότητες όπως η ολίσθηση σε μια πίστα bobsleigh και η δοκιμή φοντί. Ο Άνταμ είπε: «Πρόκειται για το να λες μια ιστορία σωστά και να διασκεδάζεις. Άλλοι άνθρωποι βλέπουν ότι γελάς πολύ, οπότε θέλουν να έρθουν να μάθουν περισσότερα». Έκλεισε λέγοντας στο κοινό: «Το χιούμορ είναι μια ξεχωριστή γλώσσα… και ένα εξαιρετικό εργαλείο για σύνδεση».
Στο πάνελ συμμετείχε επίσης η West Midlands Growth Company, συμπεριλαμβανομένης της προβολής του πρόσφατου διαφημιστικού βίντεο της μάρκας με τον Tony Iommi των Black Sabbath, έναν ξεναγό ονόματι William, ο οποίος ντύνεται ως William Shakespeare, έναν οδηγό ταξί, έναν σεφ και μια χορεύτρια μπαλέτου.
Η ταινία «A West Midlands Welcome» δημιουργήθηκε από το BBC Storyworks, το στούντιο εμπορικού περιεχομένου των BBC Studios, παρουσιάζοντας την ποικίλη κουλτούρα, τα αξιοθέατα και το φαγητό της περιοχής στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά. Ο Martin Clarke, Senior Tourism Marketing Manager στην West Midlands Growth Company, δήλωσε ότι η χιουμοριστική προσέγγιση αφήγησης «έπιασε το στίγμα».
Η περιοχή υποδέχτηκε έναν αριθμό ρεκόρ επισκεπτών τον τελευταίο χρόνο, με τους ξένους ταξιδιώτες να σημειώνουν αύξηση 2% σε ετήσια βάση, συμπεριλαμβανομένου ενός «μεγάλου μέρους» από τη Βόρεια Αμερική. Η Ναόμι Τέιλορ, Διευθύνουσα Αρχισυντάκτρια του BBC Storyworks, εξήγησε πώς διεξήχθη εκτεταμένη έρευνα για την εύρεση πραγματικών ανθρώπων που ήταν «παθιασμένοι υποστηρικτές» της περιοχής τους.
Η Ούρσουλα Χορν, επικεφαλής των αναλύσεων στα BBC Studios, δήλωσε ότι χρησιμοποίησαν την «επιστήμη της εμπλοκής» για να μελετήσουν πώς οι θεατές των βίντεο ανταποκρίθηκαν στο περιεχόμενο και το βρήκαν χιουμοριστικό, εκπληκτικό και προκλητικό για σκέψη.
Αργότερα, σε μια συνεδρία μάρκετινγκ με την ιστορικό και παρουσιάστρια Bettany Hughes, η οποία συνομιλούσε με τον αρχισυντάκτη του Wanderlust, George Kipouros, άκουσε πώς ο πολιτισμός, η ιστορία και η κληρονομιά μπορούν να ενθαρρύνουν μια βαθύτερη κατανόηση των προορισμών, με τις τηλεοπτικές της εκπομπές να προσελκύουν 450 εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο πέρυσι.
Η Χιουζ μοιράστηκε αποσπάσματα από μερικά από τα ιστορικά ντοκιμαντέρ της, που παρουσιάζουν τον ναό στην Έφεσο, το σύμπλεγμα του σπηλαίου Μαγκούρα και ένα φεστιβάλ τριαντάφυλλου στη Βουλγαρία, καθώς και αξιοθέατα των Ναβαταίων από τη Σαουδική Αραβία μέχρι την Ιορδανία. Αποσπάσματα από ορισμένες εκπομπές έχουν γίνει viral, είπε, καθώς ο κόσμος γοητεύτηκε από αντικείμενα όπως ένα μπουκάλι βουλγαρικού αρώματος 2.000 ετών και πολύχρωμα δοχεία με χρώματα από την Πομπηία.
Αναλογιζόμενη τη σειρά «Επτά Θαύματα του Αρχαίου Κόσμου», είπε: «Το θαύμα αποδεικνύει τι μπορούμε να κάνουμε αν συνεργαστούμε. Αν αναρωτιόμαστε, συμμετέχουμε. Αν συμμετέχουμε, νοιαζόμαστε. Αν νοιαζόμαστε, καταλαβαίνουμε. Και αν καταλαβαίνουμε, αγαπάμε. Το να ταξιδεύεις με θαυμασμό είναι κυριολεκτικά μια πράξη αγάπης. Το θαύμα μας κάνει να νιώθουμε καλά και εσείς θα έπρεπε να το πουλάτε».
Μια άλλη συνεδρία μάρκετινγκ διερεύνησε 12 παράγοντες που παρακινούν τους ταξιδιώτες, που κυμαίνονται από την περιέργεια και την ευτυχία έως την καθοδήγηση, την τύχη και την ενσυναίσθηση. Ο δημοσιογράφος Ash Bhardwaj χρησιμοποίησε παραδείγματα από τα δικά του ταξίδια – από μια σχολική εκδρομή ράγκμπι στη Νέα Ζηλανδία μέχρι περπάτημα στην Ουγκάντα και ενθουσιασμό στην Ίμπιζα – για να δείξει πώς η αφήγηση ιστοριών μπορεί να εμπνεύσει τα ταξίδια.
Προειδοποίησε ότι υπάρχει πλέον τόσο πολύ περιεχόμενο που παράγεται από την Τεχνητή Νοημοσύνη στο διαδίκτυο που η χρήση του μπορεί να οδηγήσει σε «σκουπίδια», προσθέτοντας: «Οι πραγματικές ειδήσεις που δημιουργούνται από δημοσιογράφους και αφηγητές θα εξακολουθούν να έχουν σημασία. Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν θα βρίσκει τι είναι νέο και ενδιαφέρον».
Αλλού, μια άλλη συνεδρία μάρκετινγκ εξέτασε πώς η Γενιά Άλφα – όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 2010 και 2024 – ήδη επαναπροσδιορίζουν τα ταξίδια. Ο Tony Hunter, ειδικός στον τομέα των τροφίμων, δήλωσε ότι αυτή η γενιά είναι «βαθιά συνδεδεμένη» με την τεχνολογία και, μέχρι την ηλικία των εννέα ετών, έχει πρόσβαση σε τουλάχιστον τέσσερις συσκευές. Αποτελούν επίσης την πύλη προς τα πορτοφόλια των millennials γονιών τους, είπε.
Ο Hunter περιέγραψε τις τεχνολογικές εξελίξεις στην παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (Generative Tech), τα βιοφορετά είδη και την κβαντική υπολογιστική που θα επιταχύνουν την αλλαγή στην τεχνολογία τροφίμων και τη στροφή προς μεγαλύτερη εξατομίκευση, προσθέτοντας: «Αυτές οι τεχνολογίες είναι επιστημονικό γεγονός και ο αντίκτυπός τους θα γίνει αισθητός. Η τροφοδοσία της Γενιάς Α διασφαλίζει πλέον τη σημασία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας για τις επόμενες δεκαετίες».












