Στον απόηχο των εργασιών της 47ης Γενικής Συνέλευσης του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης ελληνικών νησιών (Ε.Ο.Α.Ε.Ν.) που στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία το περασμένο Σαββατοκύριακο στο νησί του Παπαδιαμάντη, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Αριστοτέλης Μπασδάνης είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Σκιάθου κ. Θοδωρή Τζούμα.

Συνοδευόμενος από το μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου, προερχόμενο από το τμήμα του τουρισμού κ. Ελισσάβετ Ζεμπέκη, ο κ. Μπασδάνης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον Δήμαρχο για όλα τα θέματα που αφορούν το επιχειρείν στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Β. Σποράδων.

Πιο συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου εξέφρασε την ικανοποίησή του για την μεγάλη ανταπόκριση που είχαν τα πιστοποιημένα σεμινάρια για τα τουριστικά καταλύματα στα ειδικά υγειονομικά πρωτόκολλα που έγιναν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Κέντρου διά βίου μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία πάντα με το Εργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Π.Θ. Υπενθυμίζεται ότι το δωρεάν πιστοποιημένο σεμινάριο γίνεται στο  πλαίσιο των ανταποδοτικών υπηρεσιών του.

Με αφορμή άλλωστε το συγκεκριμένο ζήτημα, υπογραμμίστηκε ότι το επόμενο βήμα-ζητούμενο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιχειρηματιών του νησιού θα ήταν η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Μαγνησίας μέσω της δημιουργίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας των επιχειρήσεων. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η ελαχιστοποίηση των αποστάσεων, που ειδικά τους χειμερινούς μήνες αποτελούν «βραχνά» για τους επαγγελματίες του νησιού.

Ακόμη, ο κ. Μπασδάνης ενημέρωσε για το πρόγραμμα που αφορά μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις για χρηματοδότηση λειτουργίας e-shop ακόμη και στο 100%, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Πρόκειται για μία επένδυση της τάξης των 5.000 έως 15.000 ευρώ και αναμένεται να υλοποιηθεί μέχρι τα τέλη του 2020.

Ακόμη, στη συνάντηση συζητήθηκε και το θέμα του νέου διαφημιστικού spot που ετοιμάζει το Επιμελητήριο Μαγνησίας και θα αφορά και τα νησιά των Β. Σποράδων ως τουριστικό προορισμό. Αυτό θα υλοποιηθεί ως συνέχεια της καμπάνιας που έχει ξεκινήσει ήδη ο φορέας για την στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας. Παράλληλα, υπογραμμίστηκε ότι η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια μπορεί να αποτελέσει ένα βασικό εργαλείο προβολής του νησιού σε εκθέσεις του εξωτερικού, πάντα σε συνεργασία με τον Δήμο Σκιάθου.

Τέλος, αναπτύχθηκε ένας γόνιμος προβληματισμός μεταξύ των δύο πλευρών για την στήριξη και ανάλογη προβολή τοπικών προϊόντων που μπορούν να αποτελέσουν το brand name του νησιού, όπως για παράδειγμα το κρασί και το μέλι, που παράγονται στην περιοχή και είναι γνωστά για την ποιότητά τους.