Το σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης του συνδυασμού του, παρουσίασε το απόγευμα της Τετάρτης ο υποψήφιος περιφερειάρχης Β. Αιγαίου, Γ. Σπιλάνης. Στο πλευρό του, η Γιούλα Αργυρούδη καθώς και ο  Γιώργος Μισετζής, ο οποίος εμφανίστηκε ως φίλος της παράταξης και ως πρόθυμος συνομιλητής της ανοιχτής συζήτησης που πραγματοποιήθηκε μετά την παρουσίαση.

Ο Γιάννης Σπιλάνης, αναφέρθηκε για ακόμη μία φορά στη σημαντικότητα ύπαρξης 3 πυλώνων, της ποιότητας, της τοπικότητας και της υψηλής προστιθέμενης αξίας, έκανε λόγο για το branding «μαστίχα», επεσήμανε την – μέχρι στιγμής-  απουσία κάποιας ταυτότητας για το νησί μας και τόνισε τη διαφορά του χθες με το σήμερα. «Πλέον τα πράγματα στον τουρισμό είναι διαφορετικά, καθώς υπάρχει η γνώση στη λογική της διοίκησης του τουρισμού», ανέφερε ο υποψήφιος περιφερειάρχης.

Στον σχεδιασμό του ζήτησε αρωγούς όλους τους επαγγελματίες που ασχολούνται έμμεσα ή άμεσα με τον τουρισμό, τους παραγωγούς τοπικών προϊόντων και όσους έχουν όραμα να δουν τη Χίο να προχωράει ένα βήμα παραπέρα. «Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε επιτέλους το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, να επικεντρωθούμε στις μελέτες. Χρειάζεται στενή συνεργασία όλων των Φορέων και κοινή γραμμή. Στόχος μας είναι να αλλάξουμε ολοκληρωτικά τον σχεδιασμό του τουρισμού», υπογράμμισε.

Δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει το παράδειγμα της Αργυρώς Κουτσουράδη, ιδιοκτήτριας της εταιρίας Myrovolos Organics, για να εξηγήσει στους παρευρισκόμενους τη σημαντικότητα των τοπικών παραδοσιακών προϊόντων. «Δοκίμασα τσάι του  βουνού από τη συγκεκριμένη χιώτικη εταιρεία και ήταν καταπληκτικό. Θα πρέπει όλα τα καφενεία της Χίου να προσφέρουν το συγκεκριμένο τσάι και όχι τυποποιημένα του εμπορίου. Αυτό αυτομάτως δίνει στη Χίο μία ταυτότητα», επεσήμανε.

Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν μεταξύ άλλων η κοσμήτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου Μ. Λεκάκου, καθώς και ο Γ. Χαλάτσης.