Βρεττανική ακρίβεια στις ώρες αφίξεων, επιδεικνύει η Ryanair. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου, η εταιρεία επιβεβαιώνει πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη.
Ικανοποιημένος από την απόδοση ο Robin Kiely της Ryanair δηλώνει ότι «η Ryanair μετέφερε πάνω από 11.3 εκατομμύρια πελάτες τον Απρίλιο, με το 91% των 62.000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Εν’ όψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη».
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ryanair:
· Το 91% των 62,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους .
· Λιγότερο από 1.5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες.
· 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
· Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.