Με τοπικά προϊόντα θα καλυφθούν οι ανάγκες των ξενοδοχείων της Κρήτης σε τρόφιμα στην νέα Τουριστική σεζόν. Τις σημαντικές συμφωνίες για την κάλυψη “κλείδωσαν” παραγωγοί και ξενοδόχοι του νησιού κατά την διάρκεια του 6ου Παγκρήτιου Φόρουμ Προώθησης Κρητικών Προϊόντων. Στόχος του Φόρουμ είναι η αναβάθμιση του Κρητικού Τουριστικού προϊόντος, η γνωριμία των επισκεπτών του νησιού με τα αυθεντικά προϊόντα της Κρητικής διατροφής και η αξιοποίηση της πλούσιας αγροτικής παραγωγής του νησιού.
Συνολικά έγιναν πάνω από δέκα χιλιάδες συναντήσεις παραγωγών και μεταποιητών κρητικών αγροτικών προϊόντων, με ξενοδόχους, διευθυντές ξενοδοχείων και εκπροσώπους δικτύων διανομής της Κρήτης.
Οι πρόεδροι των τεσσάρων Επιμελητηρίων της Κρήτης εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την επιτυχία της διοργάνωσης και επιβεβαίωσαν ότι θα συνεχίσουν την συνεργασία “για την προώθηση των τοπικών προϊόντων στην Τουριστική αγορά του νησιού όχι μόνο για να στηρίξουν τους παραγωγούς, αλλά και για να αναδείξουν τον τεράστιο και ανεκμετάλλευτο πλούτο της Κρητικής διατροφής”. 
“Τα Επιμελητήρια απέδειξαν ότι με τη συνεργασία μπορούμε να πετύχουμε υψηλούς στόχους. Επενδύοντας στην ποιότητα, την ταυτότητα και την ανταγωνιστικότητα μπορούμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας στην εσωτερική αλλά και τη διεθνή αγορά με σημαντικές αξιώσεις”, τόνισε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης.
Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 190 παραγωγοί και μεταποιητές, εκπρόσωποι 25 δικτύων διανομής και 80 ξενοδοχειακών ομίλων, οι οποίοι είχαν δηλώσει εγκαίρως συμμετοχή.