“This is Athens” είναι η νέα καμπάνια για την Αθήνα. Aegean Airlines και Δήμος Αθηναίων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή της Αθήνας, ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού προορισμού για όλο το χρόνο, όπως ανακοίνωσαν σε κοινή συνέντευξη Tύπου ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης και ο Αντιπρόεδρος της Aegean Airlines Ευτύχης Βασιλάκης.
Αξιοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της Αθήνας, η συνεργασία των δύο φορέων αναδεικνύει αποτελεσματικά την πόλη στο κοινό και του εξωτερικού,  εστιάζοντας στις αμέτρητες επιλογές που προσφέρει, αλλά και στο ρόλο που διαδραματίζει ως τουριστικό σημείο αναφοράς για κάθε επισκέπτη. Η εμπειρία της πόλης ως city break, προορισμού πολιτιστικού και αθλητικού ενδιαφέροντος, ενδιάμεσου σταθμού για κοντινές αποδράσεις και κόμβου στήριξης της περιφέρειας και σύνδεσης με πρωτεύουσες άλλων χωρών, είναι κάποιες από τις πτυχές της πόλης οι οποίες προβάλλονται μέσα από το πλάνο δράσεων που υλοποιούνται. 
“Η καμπάνια προβολής με τίτλο “This is Athens”, κόστους 600 χιλιάδων ευρώ, που δίνει έμφαση στην σύγχρονη κουλτούρα και ζωή της πόλης, προκειμένου ο επισκέπτης της πρωτεύουσας να έχει πλήρη εικόνα της Αθήνας για να επιλέξει. Τα κεφάλαια αυτά, θα δοθούν από ιδιώτες”, επεσήμανε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης.
Ο Αντιπρόεδρος της Aegean Airlines Ευτύχης Βασιλάκης, υπογράμμισε ότι η εταιρεία σκοπεύει να ενδυναμώσει το ρόλο της Αθήνας στις πτήσεις της, επισημαίνοντας ότι έχει προστεθεί πτήση από το Κασέλ στην Αθήνα, λόγω της διεθνούς έκθεσης «Documenta 14» και ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα κρατήσει 7-8 προορισμούς τον επόμενο χειμώνα 2017-2018 που προηγουμένως δεν υπήρχαν, διευρύνοντας την σεζόν των πτήσεών της, από/προς Αθήνα.
“Θέλουμε να ξεφύγουμε από το μοντέλο καλοκαίρι – χειμώνας, ως δύο ξεχωριστές περίοδοι, αποκομμένοι μεταξύ τους και να “ενώσουμε” τις εποχές. Άλλωστε, τόσο το περυσινό φθινόπωρο και οι μήνες Οκτώβριος και Νοέμβριος 2016 όσο και ο φετινός Μάρτιος πήγαν πολύ καλά”.
Οπως υπογραμμίστηκε την περσινή χρονιά αυξήθηκαν κατά περίπου 400 χιλιάδες οι τουρίστες της Αθήνας, ενώ στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του έτους αναφέρουν αύξηση της τάξης του 14%.