«Ρόλος μας και κεντρική μας ευθύνη ως υπουργείο είναι να δημιουργούμε το πλαίσιο και τις προϋποθέσεις και να ανοίγουμε τους δρόμους για να μπορέσει ο ιδιωτικός τομέας να αναπτυχθεί και να  προχωράει σε  επωφελείς κινήσεις και συνεργασίες», τόνισε μεταξύ άλλων η υπουργός Τουρισμού  Έλενα Κουντουρά στην ημερίδα «Ελλάδα ως προορισμό 365 ημέρες το χρόνο» και το ρόλο της αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης.
Παρουσία του κεντρικού ομιλητή της ημερίδας Γενικού Γραμματέα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού UNWTO Τάλεμπ Ριφάι η κ.Κουντουρά παρουσίασε στον επικεφαλής του UNWTO, φορείς και επιχειρηματίες του κλάδου τους άξονες της κυβερνητικής πολιτικής.
Νωρίτερα από το βήμα ο Τάλεμπ Ριφάι συνεχάρη την κυβέρνηση και την κ.Κουντουρά για την πολιτική που ακολουθείται , αναφέρθηκε για άλλη μία φορά στο Ελληνικό Τουριστικό «θαύμα με τα αξιοθαύμαστα αποτελέσματα» και κάλεσε τον κλάδο να χαρεί την επιτυχία αυτή.
Στην ομιλία του υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «αυτή τη στιγμή στον Ελληνικό Τουρισμό υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες και προοπτικές. Μέσα από τον τουρισμό μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι  της βιώσιμης ανάπτυξης, στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον» και κάλεσε το σύνολο των φορέων του δημόσιου και τουριστικού τομέα σε συνεργασία ώστε «η Ελλάδα να προωθηθεί και να προβληθεί διεθνώς ως παγκόσμιος προορισμός όλο το χρόνο που υποστηρίζει και προωθεί τη βιωσιμότητα».
Η  Έλενα Κουντουρά αναφέρθηκε εκτενώς στους άξονες της Τουριστικής πολιτικής που έχουν αποδώσει για τον εμπλουτισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όπως η έμφαση στην επιτυχημένη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, το άνοιγμα νέων αγορών, η ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών, η ανάπτυξη και προώθηση θεματικών τουριστικών προϊόντων και η προσέλκυση νέων επενδύσεων με επίκεντρο την ποιότητα.
Επισήμανε δε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός για τα επόμενα χρόνια έχει ως στόχο «την διαφύλαξη και ανάδειξη της ταυτότητας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας, την προστασία του περιβάλλοντος, την ανάδειξη του φυσικού πλούτου και την οικονομική-κοινωνική ευημερία της χώρας μέσα από την ήπια τουριστική ανάπτυξη.
»Ο ρόλος μας και κεντρική μας ευθύνη ως υπουργείο είναι να δημιουργούμε το πλαίσιο και τις προϋποθέσεις, και να ανοίγουμε τους δρόμους για να μπορέσει ο  ιδιωτικός τομέας να αναπτυχθεί και να  προχωράει σε  επωφελείς κινήσεις και συνεργασίες» τόνισε η υπουργός Τουρισμού προσθέτοντας ότι  «η  Ελλάδα πλέον αναδύεται ως μία πολύ δυνατή πρόταση για τουρισμό και για επενδύσεις».
Την τουριστική πολιτική του υπουργείου για την ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, τις νέες επενδυτικές ευκαιρίες και το  πλαίσιο για την ενθάρρυνση νέων μεγάλων τουριστικών επενδύσεων για υψηλή ποιότητα, καθώς και τα χρηματοδοτικά εργαλεία για την τουριστική ανάπτυξη παρουσίασε ο Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Γιώργος Τζιάλλας.
«Την τελευταία διετία έχει αυξηθεί το εγχώριο και διεθνές ενδιαφέρον για νέες τουριστικές επενδύσεις υψηλής ποιότητας και εκτιμούμε ότι θα συνεχιστεί με ακόμη υψηλότερους ρυθμούς τα επόμενα χρόνια»,  τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Τζιάλλας.
Η Γενική Γραμματέας Τουρισμού του υπουργείου Ευρυδίκη Κουρνέτα αναφέρθηκε εκτενώς στο νομοθετικό έργο του υπουργείου που δημιουργεί το πλαίσιο και τις προϋποθέσεις για την ενίσχυση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος και την εύρυθμη λειτουργία της τουριστικής αγοράς. Η κ.Κουρνέτα, επισήμανε ότι βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης το σχέδιο νόμου για την οριστική διευθέτηση όλων των τουριστικών ζητημάτων που περιλαμβάνουν την κάλυψη νομοθετικών κενών και τη βελτίωση του πλαισίου λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων καθώς και η νέα ολοκληρωμένη πρόταση για την αναβάθμιση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης.
«Αποτελεί χρέος και ευθύνη μας να αναβαθμίσουμε περαιτέρω το τουριστικό μας προϊόν σε ποιότητα, σε υποδομές, σε εκπαίδευση, σε παροχή υπηρεσιών» ανέφερε η κ.Κουρνέτα.
Στην προβολή τα πήγαμε καλά και κάναμε θαύματα ξοδεύοντας ελάχιστα χρήματα. «Ο ΕΟΤ σχεδίασε και υλοποίησε πρόγραμμα επικοινωνίας με εντυπωσιακά αποτελέσματα και προστιθέμενη αξία τις συνεχείς διεθνείς διακρίσεις του έργου προβολής του Οργανισμού το 2016», τόνισε μεταξύ άλλων ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος με περιορισμένα- συγκριτικά με άλλες χώρες –κονδύλια».
Μόνο τα διαφημιστικά μηνύματα για την Ελλάδα στο εξωτερικό ξεπέρασαν τις 600 εκατ. εμφανίσεις και έφτασαν σε 97 εκατ. μοναδικούς χρήστες, ενώ με ενέργειες επικοινωνίας κόστους 2 εκατ. ευρώ διασφαλίστηκε τριπλάσιο όφελος δημοσιότητας ( περίπου 6 εκατ. ευρώ).